У Росії показали новий етап у будівництві Кримського моста

31 жовтня 2016, 11:08
Завершено роботу над фундаментами автодорожніх і залізничних опор

<p>Будівництво триває. Фото: most.life</p>

Реклама

На першій ділянці будівництва мосту через Керченську протоку – між береговою лінією і Тузлинською косою – завершено роботу над фундаментами 46 автодорожніх і залізничних опор. Для цього будівельники облаштували майже 700 буронабивних паль і завантажили 32 трубосваї. Про це повідомляє офіційний ресурс проекту most.life.

"Фундамент всіх опор залізничного мосту на цій ділянці – це буронабивні палі. У різних опорах різну кількість – від 8 до 12 штук, а, наприклад, в опорі № 1 – в так званому засаді (берегова опора) – відразу 20 буронабивних стовпів", – розповів керівник будівельних ділянок на Тузлинській косі Олексій Сорочинський.

На автодорожній частини моста із застосуванням буронабивних паль створюються опори з 1-го по 19-ту. В їхніх фундаментах від 16 до 28 паль такого типу. Решта опор на цій ділянці формуються на трубчастих палях.

Реклама

"Буронабивні палі Кримського моста – це свердловини діаметром 1200 і 1500 мм і глибиною від 24 до 57 метрів, заповнені арматурою і бетонною сумішшю. На таманському березі, де міцні шари ґрунту залягають на порівняно невеликих глибинах, застосування такого типу паль – оптимальний варіант. При цьому палі споруджуються не тільки вертикально, але й похило, а у буронабивних стовпів залізниці в місці обпирання на грунт створено ще й розширення в 2800 мм", – пояснює most.life.

Всього для спорудження моста через Керченську протоку обіцяють занурити понад 7 тисяч паль трьох типів.