У Запоріжжі турецький лайнер не зміг приземлитися через туман

5 лютого 2019, 17:53
Погодні умови змусили льотчиків повернутися до Стамбула

Літак турецької компанії Turkish Airlines, що здійснював рейс Стамбул-Запоріжжя, через густий туман не зміг приземлитися в міжнародному аеропорту "Запоріжжя" і повернувся назад до Стамбулу.

Як повідомили в прес-службі аеропорту, через погану видимість пілоти пасажирського Boeing не змогли посадити літак і вирішили повернутися назад до Туреччини.

Реклама

"Пілот зробив близько десяти кіл над аеропортом, але не зміг розгледіти місце посадки і вирішив повернутися в аеропорт Ататюрка, з якого вилетів", – йдеться в повідомленні.

При цьому в аеропорту уточнили, що інші рейси були відправлені і прийняті аеропортом без будь-яких проблем. Крім того, в аеропорту "Запоріжжя" приземлився борт, який прямував Шарм-ель-Шейха в Дніпро, який також не зміг сісти в точці свого призначення через густий туману.

Нагадаємо, раніше через технічні проблем із Запоріжжя в Єгипет не зміг вирушити лайнер зі 189 пасажирами. Після довгого очікування туристів все ж відправили по маршруту за допомогою двох літаків.

Реклама

Раніше вже повідомлялося про те, що близько 200 українських туристів в Єгипті не змогли вчасно покинути країну через технічні неполадки літака.

Як відомо, останнім часом різко зросла кількість випадків, в яких туристи не можуть своєчасно вилетіти з України на відпочинок або навпаки – повернутися додому. В кінці червня український туристичний ринок зіткнувся з проблемою затримки рейсів в піковий літній сезон.

Багато в чому ситуації були схожі: пасажирам повідомляли про перенесення рейсу на пару годин, пізніше – ще на кілька, а потім залишали без інформації про те, коли прибуде довгоочікуваний літак. В результаті люди годинами сиділи в аеропортах, чекаючи вильоту, а затримки перельотів тягнулися від шести годин до трьох діб, як це було в Тунісі.

Реклама

У свою чергу Кабінет міністрів України у зв'язку з недавніми проблемами, що виникли на ринку туристичних послуг, готує низку рішень, які сприятимуть усуненню неприємних випадків порушення або невиконання умов договорів між туркомпаніями і споживачами їхніх послуг.