У запорізькому аеропорту пасажири другу добу чекають рейс до Єгипту

31 січня 2019, 22:56
Для перевезення пасажирів був наданий інший літак

Рейс аерокомпанії SkyUp сполученням Запоріжжя – Шарм-ель-Шейх їх запорізького аеропорту затримується через технічний стан літака. Пасажирів розселили в готелях Запоріжжя.

Офіційний коментар щодо затримки рейсу оприлюднений на сторінці КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" в Facebook.

Реклама

"30 січня 2019 року об 11:55 із запорізького аеропорту повинен був зробити виліт рейс SQP7151 авіакомпанії SkyUp сполученням Запоріжжя – Шарм-ель-Шейх з 189 дорослими пасажирами на борту. В зв'язку з технічними причинами літак не зміг виконати рейс", – йдеться в повідомленні.

Сьогодні для перевезення пасажирів був наданий інший літак, в якому розмістилися 166 дорослих пасажирів. Решта пасажирів будуть відправлені в Шарм-ель-Шейх іншими рейсами.

Реклама

Читайте також:

В аеропорту запевнили, що на період очікування авіакомпанія забезпечила пасажирам номери в готелях і харчування. Аеропорт продовжує працювати в штатному режимі, стверджується в повідомленні, всі заплановані рейси виконуються за розкладом.

Раніше вже повідомлялося про те, що близько 200 українських туристів у Єгипті не змогли вчасно покинути країну через технічні неполадки літака.

Реклама

Як відомо, останнім часом різко зросла кількість випадків, в яких туристи не можуть своєчасно вилетіти з України на відпочинок або навпаки – повернутися додому. В кінці червня український туристичний ринок зіткнувся з проблемою затримки рейсів у піковий літній сезон.

Багато в чому ситуації були схожі: пасажирам повідомляли про перенесення рейсу на пару годин, пізніше – ще на кілька, а потім залишали без інформації про те, коли прибуде довгоочікуваний літак. В результаті люди годинами сиділи в аеропортах, чекаючи вильоту, а затримки перельотів тягнулися від шести годин до трьох діб, як це було в Тунісі.

У свою чергу Кабінет міністрів України у зв'язку з недавніми проблемами, що виникли на ринку туристичних послуг, готує ряд рішень, які сприятимуть усуненню неприємних випадків порушення або невиконання умов договорів між туркомпаніями і споживачами їхніх послуг.