"Владі" Криму довелося в ручному режимі вирішувати проблему черг і цін на Керченській переправі

9 грудня 2014, 15:21
"Губернатор" Аксьонов розкритикував роботу перевізника і залишився незадоволений буфетом

Аксьонов прибув на переправу в супроводі почту чиновників. Фото: rk.gov.ru

У самопроголошеної "влади" Криму тільки зараз дійшли руки до Керченської поромної переправи. Як відомо, все літо тут були постійні черги із сотень і тисяч машин, а люди цілодобово чекали відправки.

"Взаємодія "Єдиної транспортної дирекції" і кримської влади оцінюю на "три з мінусом". Є проблеми з ціноутворенням на переправі, в тому числі завищені ціни в буфеті на самому поромі. Також необхідно ліквідувати всі фірми-посередники, що працюють на переправі. Необхідно віддавати пріоритет кримчанам", – заявив "губернатор" Сергій Аксьонов під час сьогоднішнього візиту до Керчі.

Реклама

Він також доручив "Міністерству транспорту" Криму організувати Єдине вікно для оформлення документів на вантажні автомобілі для проходження через Керченську поромну переправу.

"Ми вже натерпілися за літо черг, особливо з боку порту "Кавказ", а потім і зі зворотного боку, подивилися, як мучилися люди. Люди скаржилися, в тому числі, і по "гарячій лінії". Чаша терпіння була переповнена. Сьогодні необхідно приймати найжорсткіші заходи реагування", – пояснив Аксьонов.

Він зазначив, що необхідно провести перевірку фінансової діяльності "Єдиної транспортної дирекції" в частині формування ціни на перевезення вантажних автомобілів.
"Вона не повинна перевищувати 10 тисяч за фуру", – уклав Сергій Аксьонов.

Реклама

Цікаво, що Аксьонов вже вдруге намагається критикувати роботу "Єдиної транспортної дирекції", яка не підпорядковується "владі" півострова. На його попередні претензії міністр транспорту РФ Максим Соколов порадив "губернатору" діяти більш професійно.

"Багато хто з вас бачили, як організовано працює переправа, в найбільш пікові, важкі дні. Так, переправа працювала з труднощами, але загалом справлялася зі своїм завданням. Що стосується регулювання тарифів, то треба сказати, що Транспортна дирекція ці тарифи не регулює. Як я вже сказав, 11 поромів беруть участь у вантажних і пасажирських перевезеннях, 7 – в автомобільних і пасажирських. І лише на двох з них "Єдина транспортна дирекція". Якраз саме на поромах, що належать кримським властям, держпідприємствам Криму, тарифи практично в 3 рази вище. Вважаю, що кримській владі треба глибоко і професійно занурюватися в ці проблеми, частіше бувати, як мої колеги з Міністерства транспорту, на переправі не тільки з ознайомчими цілями, а вирішувати питання, які можуть виникати у автомобілістів у черзі, на накопичувальних майданчиках", – заявив Соколов наприкінці листопада.

До слова, в даний момент своєї черги на навантаження на вантажний лінії очікують: в порту "Новоросійськ" – до 211 вантажних а/м, у Слов'янську-на-Кубані – 354 вантажних а/м, в Керченській аеропорту – 80 вантажних а/м.

Реклама

Нагадаємо, Медведєв хоче, щоб черги на Керченській переправі стали історією.