Жителі Донбасу за два місяці 38 тисяч разів дзвонили на "гарячу лінію" Гуманітарного штабу при Фонді Ахметова

10 жовтня 2014, 19:40
Більшість питань за останній місяць стосувалися гуманітарної допомоги

На "гарячу лінію" Гуманітарного штабу при фонді Ріната Ахметова за 2 місяці надійшло 38 тисяч дзвінків

11 серпня 2014 р. в Гуманітарному штабі "Допоможемо" при Фонді Ріната Ахметова запрацювала "гаряча лінія" 0800 509 001, а також адреса електронної пошти helpdonbass@fdu.org.ua. Колл-центр приймає звернення від людей, які перебувають у зоні АТО в Донецькій і Луганській областях, а також від переселенців. За 2 місяці роботи "гарячої лінії" оператори прийняли 38 тисяч дзвінків. Упродовж останнього місяця колл-центр приймає, в середньому, близько 1000 дзвінків на день.

Переважна більшість питань за останній місяць стосувалася гуманітарної допомоги – 69,6% дзвінків. В основному людей цікавила інформація про пункти видачі та правила отримання гуманітарної допомоги, також вони залишали заявки на отримання продуктових наборів, аптечок "матері та дитини", для старших вікових груп. На другому місці (16,9%) – довідкові питання по всіх напрямках діяльності Гуманітарного штабу. На третьому (5,43%) – одержання адресної допомоги, переважно це компенсація недорогого (до 1000 гривень) лікування, забезпечення життєво важливими медикаментами, лікування складних хронічних захворювань, допомога онкохворим ( у тому числі – на проведення хіміотерапії).

Реклама

"Гаряча лінія 0800 509 001 офіційно запрацювала 11 серпня, але ще до цього, з кінця травня, Фонд Ріната Ахметова приймав дзвінки з проханням про евакуацію, а потім і розселення, отримання адресної допомоги. Потік звернень був настільки великий, що виникла необхідність створення колл-центру. Зараз цілодобово в Штабі прийомом та обробкою дзвінків займаються 22 оператори. Всі вони пройшли попередній інструктаж і можуть відповідати на більшість запитань. До речі, майже всі співробітники колл-центру – переселенці з Донбасу", – розповіла Оксана Крючкова, керівник колл-центру "гарячої лінії" Гуманітарного штабу "Допоможемо" при Фонді Ріната Ахметова.

У Штабі кажуть, що є й тенденції у зверненнях. Так, влітку більшість дзвінків стосувалася евакуації і розміщення в місцях компактного проживання. Проте дзвінки з проханням вивезти продовжують надходити – переважно із зони АТО, зокрема, з Донецька, Єнакієвого, Макіївки, а також із Маріуполя та околиць. Після того як на Донбас стала регулярно надходити гуманітарна допомога в рамках Гуманітарного рейсу Ріната Ахметова, збільшилася кількість дзвінків з цього напрямку. Згідно зі зверненнями на гарячу лінію, гуманітарну допомогу найбільше очікують в Донецьку, Макіївці, Маріуполі, Луганську, Єнакієвому.
З погіршенням гуманітарної ситуації в регіоні поступово зростає кількість звернень про адресну допомогу, переважно, на медикаменти. Дзвінки з проханням адресної допомоги надходять також з Донецька, Макіївки, Луганська, Єнакієве, Маріуполя.