Жителі Донецька стали менше цікавитися евакуацією, більше чекають "гуманітарку"

22 вересня 2014, 17:48
Кількість звернень до Гуманітарного штабу при Фонді Рината Ахметова загалом зросло більш ніж на 150 дзвінків на день

Жителі Донбасу отримуються допомог від Гуманітарного штабу при фонді Рината Ахметова. Фото fdu.org.ua

Більше 65% звернень на "гарячу лінію" Гуманітарного штабу при Фонді Рината Ахметова пов'язані з можливістю отримання гуманітарної допомоги. Про це повідомляє прес-служба Фонду.

"Щодня в період з 15 по 21 вересня оператори "гарячої лінії" (0800 509001) приймали в середньому близько 660 дзвінків. Запити пов'язані як з основними напрямками роботи Гуманітарного штабу при Фонді Рината Ахметова – евакуація, розселення, адресна та гуманітарна допомога, – так і з отриманням довідкової інформації та іншими питаннями", – розповіли в прес-службі.

Реклама

Відзначається, що в порівнянні з попереднім тижнем, кількість звернень в цілому зросло більш ніж на 150 дзвінків на день.

"Також змінилася статистика приводів для звернень. Місяць тому переважали запити по евакуації (більше 50%), на цей момент більш затребувані питання отримання гуманітарної допомоги", – зазначили у Фонді.

Нагадуємо, що при Гуманітарному штабі Рината Ахметова "Допоможемо" цілодобово працює безкоштовна гаряча лінія 0 800 50 9001 та адресу електронної пошти helpdonbass@fdu.org.ua.