Жителі Одещини заблокували трасу і вимагають її ремонту

18 вересня 2018, 19:19
У Роздільнянському районі люди встановили блокпост посеред дороги

Фото: "Сегодня"

На Одещині жителі Роздільнянського району заблокували рух транспорту по трасі Р-33, яка тягнеться з Вінниці в Кучурган через Балту, Подольск і Велику Михайлівку. Протестувальники виставили блокпост в районі селища Павлівка.

Місцеві жителі й активісти, які беруть участь в блокаді, кажуть: акція протесту безстрокова і підуть вони тільки після того, як на дорозі з'явиться ремонтна техніка, адже зараз дорога вся покрита вибоїнами.

Реклама

Блокада почалася ще 11 вересня, і, як розповів "Сегодня" активіст Володимир Станішевський, люди заблокували проїзд через тунель для легковиків і вантажівок, а пропускають лише автомобілі з дітьми та спецтранспорт – пожежні машини і "швидкі". За його словами, в акції беруть участь близько 150 осіб, які періодично змінюються.

/ Фото: Фото: "Сегодня"; Facebook

Реклама

А з 15 вересня пікетників підтримали і жителі Роздільної, які заблокували рух фур на в'їзді з боку села Кучурган, і там, за словами Станішевського, "не пропускають тільки вантажівки".

"Коли зарили дорогу біля Павлівки, всі важкі вантажні машини пішли через Роздільну, тобто повз мого будинку. Щоб уникнути того, щоб стан цієї дороги, яка ще проїзна, не погіршився, ми вирішили не пускати великовантажний транспорт", – пояснив нам місцевий житель Олег, пригадуючи, що таким чином приблизно півтора роки тому вони домоглися часткового ремонту однієї з місцевих доріг.

Протестувальники кажуть, що більшість водіїв ставляться до акції з розумінням, адже траса Р-33 в цьому районі практично не проїзна.

"По Одещині асфальту немає. Суцільні ями", – пишуть водії на тематичних форумах.

В обласній службі автодоріг "Сегодня" запевнили, що зі свого боку зробили все, що могли, зокрема провели тендери на ремонт цієї магістралі.

Реклама

"Вся проблема в тому, що немає фінансування. Те фінансування, яке було з митного експерименту, пішло на трасу М-15 Одеса-Рені", – розповіли нам в прес-службі відомства, зазначивши, що є лише розпорядниками коштів.

При цьому на останній сесії голова обласної ради Анатолій Урбанський заявив, що Р-33 є наступною пріоритетною дорогою після закінчення М-15, а завершити ремонт останньої обіцяють в грудні цього року.

Глава Роздільнянської РДА Наталія Бараненко розповіла: "Влада давно готова цю дорогу привести в належний стан, щоб вона стала проїзною. Питання в тому, що люди поставили завдання почати капітальний ремонт".

За її словами, у вересні на дорозі збиралися зробити "підсипку", щоб вона стала проїзною. І якщо на таку міру кошти є, то більше 160 млн грн на капітальний ремонт ще потрібно знайти.

У понеділок, 17 вересня, члени ініціативної групи зустрілися з губернатором області Максимом Степановим і виступили від імені людей, які перекривають трасу Р-33. Їх основна вимога – капітальний ремонт дороги, на яку вже є вся технічна документація і підрядник, який повинен її робити. Бракує тільки фінансування.

"Від нас була пропозиція умовити підрядника, щоб він почав роботу в борг, тому що цю ділянку дороги до кінця року все одно не встигнуть зробити. Нехай проводять ті роботи, які потрібно зробити за планом для капітального будівництва", – розповів нам член ініціативної групи Володимир Станішевський.

За словами активіста, губернатор пообіцяв приїхати до мешканців Роздільнянського району 19 вересня.

Нагадаємо, раніше глава "Укравтодору" Славомир Новак заявив, що Україна вже через п'ять років може відмовитися від проведення ямкового ремонту на основних автомобільних магістралях країни.

Також варто нагадати, що на капітальний ремонт всіх українських доріг державного значення потрібно мінімум 2 трлн грн и 59 років: