Кияни скаржаться на пил і дим в метро, в підземці кажуть, що повітря чисте

3 березня 2015, 10:56
Всі показники мікроклімату на станціях знаходяться в межах санітарних норм

Метрополітенівці запевнили, що дуже ретельно стежать за роботою системи вентиляції / Фото: Анастасія Іскрицька

Деякі кияни стали помічати димку в столичному метрополітені і скаржитися на забрудненість повітря під землею. Жителі міста вирішили, що це пов'язано з поганою фільтрацією повітря.

"Я спускалася на ескалаторі в центрі міста і помітила димку. Таку ж картину я спостерігаю вже близько двох тижнів. Думаю, метрополітен економить на фільтрації, а це ж пил, звідси нежить. Не можна економити на людях", – скаржиться киянка Євгенія Бабич.

Реклама

У прес-службі КП "Київський метрополітен" погоджуються – підприємство повітря не фільтрує, так як це попросту не передбачено конструкцією підземки. В той же час, метрополітенівці запевнили, що дуже ретельно стежать за роботою системи вентиляції на платформах, ескалаторах, касах, перегонах тунелів. За їх словами, всі розмови про якийсь дим на платформах безпідставні, вони ж запевняють – дихати під землею можна на повні груди, не боячись наковтатися пилу.

І пояснюють – в цілях контролю повітря, його основних параметрів, в метрополітені діє аналітично-вимірювальна лабораторія, яка на постійній основі стежить за станом повітря і якістю води. Фахівці лабораторії двічі на місяць на кожній станції роблять виміри температури повітря, його вологості, рівня запиленості, вмісту в ньому двоокису вуглецю.

"Так, згідно з останніми замірами, всі показники мікроклімату на станціях знаходяться в межах санітарних норм, в тому числі запиленість повітря – 0,37 – 0,41 мг/м3, при допустимому рівні – 0,50 мг/м3. Для зменшення рівня пилу проводиться систематичне прибирання станцій і вагонів з використанням дезінфікуючих засобів, а також ми періодично промиваємо самі тунелі", – пояснює керівник прес-служби КП "Київський Метрополітен" Наталія Макогон.

Реклама

За її ж словами, рухається повітря під землею не завжди рівномірно. На його швидкість впливають глибина закладки лінії, конструктивні особливості тієї чи іншої станції, інтенсивність руху поїздів, режим роботи вентиляції. Час від часу комунальне підприємство проводить плановий і капітальний ремонти систем витяжки.

Для тих же, хто погано почувається під землею, представники підприємства нагадують, що на кожній станції є аптечка і першу медичну допомогу пасажирові можуть надати як черговий персонал станції, так і міліціонер, що знаходиться в цей момент на ділянці. Але все ж наполегливо радять тим, хто відчуває труднощі при використанні підземного транспорту, проконсультуватися з лікарем.