Ремонт метро "Святошин": якою стане одна з популярних станцій підземки

26 лютого 2018, 09:51
Ремонт станції обійдеться в 153 млн грн, його закінчать до жовтня

/ Фото: Анатолiй Бойко

<p>"Святошин". Заблокували входи з боку проспекту Перемоги, люди вимагають більше оголошень</p> / Фото: Анатолiй Бойко

Реклама

У метро розпочався капітальний ремонт станції "Святошин": в суботу повністю перекрили один з виходів. "Сегодня" дізналася, якою буде оновлена станція і скільки доведеться терпіти незручності.

Станція метро "Святошин" була відкрита більш як 45 років тому, 1971 року. Щодня нею користуються близько 50 тисяч пасажирів. Ремонт на станції не проводився жодного разу, тож не дивно, що вона пристойно "зносилася". Варто зазначити, що до початку ремонтних робіт в метрополітені підготувалися ретельно. Ще минулого тижня у вестибюлі, біля кас, в переходах розвісили багато оголошень про майбутні обмеження для пасажирів і навіть вивісили проекти оновленої станції. Вона дійсно перетвориться. Тут поміняють облицювання, встановлять п'ять ліфтів для маломобільних груп населення, замінять двері.

"Будуть оновлені системи навігації, з'явиться тактильна плитка для пасажирів з інвалідністю, відеокамери на станції і в переходах, енергозберігаюче освітлення, нові лавочки, поручні..." – перераховують в КМДА. До речі, орнамент у вигляді "вишивки" на стінах платформного залу, судячи за проектами, залишиться колишнім.

Реклама

У суботу, як і було заплановано, почалися роботи. Всередині станції перекрили вихід в сторону проспекту Перемоги, заводів "Антонов" і "Атек". А зверху заблокували входи до підземних переходів, повністю закривши їх великими листами гіпсокартону. Пасажирам, які раніше користувалися саме цим шляхом, тепер доведеться подолати зайві сто-двісті метрів до західного виходу станції, який залишився робочим. Він веде до пл. Героїв Бреста, речовому ринку і залізничної станції. Але в метро попереджають: "В години пік, щоб уникнути скупчення людей, може бути встановлено обмеження входу і до робочого вестибюлю".

До речі, у вихідні на станції "Святошин" все було спокійно – ні тисняви, ні обурених пасажирів. Але показовим в цьому плані буде сьогодні.

"Для мене поки нічого не змінилося. На цій станції я виходжу, щоб пересісти на автобус, у якого кінцева під мостом на пл. Героїв Бреста. Гірше буде, коли перекриють західний вихід, яким я користуюся. Тоді просто їздитиму на метро "Житомирська", щоб не намотувати на "Святошині" зайві кола", – говорить киянка Ірина Проценко.

Реклама

"З вулиці на закритих входах потрібно повісити додаткові схеми проходу на станцію. Інакше незрозуміло, куди йти. Люди, які потраплять сюди вперше, точно заблукають", – вважає мешканка Ольга Ніколаєва.

Незручності пасажирам доведеться терпіти більш як півроку. Повністю капремонт на станції обіцяють закінчити до жовтня. За даними на порталі держзакупівель ProZorro, він обійдеться в 153,6 млн грн.

Нагадаємо, з 24 лютого приблизно до кінця травня в Києві впроваджується додаткова зупинка "На вимогу" для автобусних маршрутів №23, №90 та тролейбусних маршрутів №7, №93Н. Як повідомили в КП "Київпастранс", додаткова зупинка з'явиться на період капітального ремонту станції метро "Святошин" і закриття виходу з підземного переходу до проспекту Перемоги і заводу "АТЕК".