У Києві можуть знову запрацювати монітори у вагонах метро

23 лютого 2015, 18:36
На моніторах будуть показувати рекламу

Київська влада виступає за відновлення роботи моніторів у вагонах метро / Фото: Григорій Салай

Київська міська влада виступає за відновлення роботи моніторів у вагонах столичного метрополітену, але за умови сплати ТОВ "Транс-Медіа" заборгованості за розміщення реклами та неухильного дотримання компанією вимог чинного законодавства.

Як повідомили в комунальному підприємстві "Київреклама", між КП "Київський метрополітен" і "Транс-Медіа" був укладений договір на розміщення 3,514 тис. електронних інформаційних носіїв у вагонах рухомого складу метрополітену, зі здійсненням щомісячних платежів з розрахунку 3,75 грн за одиницю (без ПДВ).

Реклама

"Тобто, за розміщення реклами на телевізійних екранах у вагонах рухомого складу Київського метрополітену, місто отримувало лише 15,8 тис. грн з ПДВ щомісяця, а договір був настільки привабливим, що в 2009 році термін дії договору пролонговано до 2034 року", – відзначили в прес-службі "Київреклами".

Однак, розпорядженням КМДА № 838 від 21 травня 2012 року "Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві" з 31 серпня того ж року був збільшений тариф на електронний інформаційний носій, розміщений всередині вагона до 35 грн (без ПДВ).

"Слід зазначити, що на підставі розпорядження КМДА збільшення тарифів відбулося для всіх типів рекламних конструкцій, а з урахуванням ефективності реклами та пасажиропотоку, найбільше, майже в дев'ять разів, тарифи підвищені на конструкції, що знаходяться всередині рухомого складу Київського метрополітену, такі як наклейки і електронні інформаційні носії", – сказали в "Київрекламі".

Реклама

Разом з тим, у зв'язку з відмовою "Транс-Медіа" в приведення договору на розміщення реклами у відповідність із зазначеним розпорядженням КМДА, Київський метрополітен звернувся до суду з метою захисту інтересів територіальної громади міста Києва, та постановою Київського апеляційного господарського суду від 15 квітня 2013 року позов метрополітену був задоволений а "Транс-Медіа" було зобов'язане привести договір на розміщення електронних інформаційних носіїв відповідно до розпорядження КМДА в частині встановлення тарифів у розмірі 35 грн (без ПДВ).

"Транс-Медіа" неодноразово звинувачувала київську владу у тиску з метою заволодіння активами компанії і контролю над розміщенням інформації, що експонується на екранах моніторів і підкреслювало виконанні умов договору в повному обсязі. Такі звинувачення не відповідають дійсності, оскільки електронні інформаційні носії знаходяться у власності "Транс-Медіа", питання про перехід права власності до міської громади, або третіх сторін не розглядалося, а рішення суду про приведення договору у відповідність з розпорядженням КМДА, "Транс-Медіа" не виконано", – констатують в КП "Київреклама".

На підприємстві зазначають, що враховуючи невиконання ТОВ "Транс-Медіа" рішення суду, ігнорування неодноразових вимог про сплату заборгованості за розміщення реклами, складовою 1,36 млн грн, електронні інформаційні носії, розміщені в рухомому складі, на сьогоднішній день відключені від енергопостачання і частково демонтовані.

Реклама

Нагадаємо, в грудні 2013 року "Транс-Медіа" заявила про тиск влади на компанію.

"Від представників влади вже давно здійснювався тиск на нашу компанію, надходили вимоги продати право власності на монітори в метрополітені за низькою ціною. Це не дивно, оскільки даний проект "Транс-Медіа" – найбільший інвестиційний медійний проект, реалізований на території Київського метрополітену, в який з початку 2003 року інвестовано понад $5 млн", – відзначала тоді директор" Транс-Медіа "Шорена Кикнадзе.

На її думку, за наказом КМДА метрополітен відключив всі монітори в порушення договорів з метою отримання повного контролю над розміщується на моніторах інформацією і активами компанії.