У київському метро стане вдвічі менше реклами – КП "Київреклама"

13 березня 2015, 11:38
Глобальним завданням є зменшення кількості зовнішньої реклами в столиці як мінімум на третину

Інформаційні наклейки планують прибрати на "скосах" над дверима, по "периметру" і на 50% дверей

У метрополітені провели інвентаризацію рекламних площ. Про це повідомили в прес-службі столичного метрополітену.

Робоча група з фахівців комунальних підприємств "Київреклама" та "Київський метрополітен" закінчили інвентаризацію рекламних площ у вагонах столичного метрополітену. За її результатами підготовлена нова концепція розміщення інформаційних наліпок у вагонах.

Реклама

"Ми продовжуємо формувати якісний рекламний простір в місті, орієнтуючись на європейські стандарти. Головним завданням є, з одного боку, значно знизити рівень "інформаційного шуму", а з іншого – переглянути тарифну політику на рекламні послуги в Києві", – повідомив директор КП "Київреклама" Калиниченко.

За його словами, зараз у вагонах метрополітену рекламний простір охоплює близько 12500 кв.м. Нова концепція передбачає його скорочення практично на 50%. Зокрема, інформаційні наклейки планують прибрати на "скосах" над дверима, по "периметру" і на 50% дверей.

Одночасно зі зменшенням кількості реклами має зрости її вартість. Відповідний проект рішення буде розглядатися на сесії Київради.

Реклама

"Для нашого підприємства нова концепція більш ніж актуальна. Є постійні звернення від пасажирів з цього питання. Тому дякуємо керівництву міста і "Київрекламу", які займаються розміщенням реклами в метрополітені, за розробку документа і чекаємо його впровадження", – сказав начальник столичної підземки Брагінський .

Він зазначив, що одним з важливих пунктів вважає очистку від реклами укосів над дверима, оскільки для пасажирів там важливо розміщувати лінійну схему метрополітену.

Переформатування рекламного простору в метрополітені – лише один з кроків до впровадження загальної концепції розміщення інформаційних носіїв у місті. Глобальним завданням є зменшення кількості зовнішньої реклами в столиці як мінімум на третину, особливо в центральній та історичній частині міста.