Кандидати на виборах-2014 економлять на агітації – дослідження

2 жовтня 2014, 12:25
Ті, хто рекламує себе, використовує теми війни та люстрації

Виборча кампанія в травні 2014-го. Фото ИТАР-ТАСС

Більшість партій та кандидатів, які балотуються на вибори до Верховної Ради, не проводять активної агітації. Про це заявив аналітик громадянської мережі "ОПОРА" Олександр Неберикут.

Читайте на тему: Понад чверть кандидатів у депутати на виборах-2014 – жінки

Реклама

"З 52 партій, які балотуються в Раду, більшість активну агітацію не проводять. Близько 80% не проводять активних передвиборчих кампаній. Тільки 10-12 партій масово розміщує зовнішню рекламу та проводять візуальну агітацію", – каже він.

Ті 10-12 партій, які вже почали агітаційну кампанію, за даними "ОПОРИ", в основному використовують теми війни та люстрації.

Що стосується мажоритарних кандидатів у нардепи, то вони більш активно, ніж партії, проводять агітацію. "Що стосується мажоритарних депутатів, то їх кампанії є більш насиченими. В деяких округах передвиборна кампанія давно розпочалася. Проте в цілому з близько 3500 мажоритарних кандидатів, які зареєстровані, активну діяльність проявляли близько 5% ", – підкреслив Неберикут.