Майже все, що побудоване до "Євро" – успішно експлуатується

8 червня 2015, 08:00

Сьогодні виповнюється рівно три роки з початку чемпіонату Європи з футболу "Євро – 2012". В першу чергу я хочу привітати всю команду, яка займалася його підготовкою: більше 40 тисяч фахівців, які були найняті до "Євро-2012", і понад півмільйона співробітників, які працювали в компаніях, що займалися організацією чемпіонату. Результат нашої роботи тоді побачив увесь світ, і він був у приємному шоці від України.

Ми побудували три нові злітно-посадкові смуги і п'ять аеропортів, з них три – державних, а для двох – це київські "Жуляни" і Харків – держава надавала повну підтримку.

Реклама

Ми побудували нові сучасні стадіони, і приємно, що вони сьогодні функціонують: "Арена-Львів", і "Олімпійський", і реконструйований "Металіст".

Було зроблено і багато дрібниць, не найпомітніших на перший погляд, але дуже важливих, які були задіяні і в самому "Євро" і після нього. Так, була закінчена траса "Київ – Чоп", були відремонтовані інші дороги, відремонтовані залізничні вокзали.

Що б там не казали спочатку про "Хюндаї", як би їх не лаяли, але сьогодні це найнадійніший, а якщо дивитися з точки зору співвідношення ціни та якості, і найефективніший вид транспорту в нашій країні. Принаймні, за останні три роки, які пройшли після "Євро", ніхто не запустив навіть вагонетку. Так, спочатку були певні проблеми зі швидкісним рухом, оскільки не було проведено зимових випробувань, але за допомогою корейських фахівців їх вдалося швидко усунути. І сьогодні всім уже очевидно, що іншого шляху, окрім як організації швидкісного руху, в України все одно немає.

Реклама

А ось створене тоді таксі в аеропорт "Бориспіль" влада знищила, посилаючись на те, що воно нерентабельно – мовляв, мільйон гривень на рік збитків. Але "Бориспіль" заробляє на рік 200 млн гривень, а таксі – це внутрішній підрозділ, і "Бориспіль" – це обличчя нашої країни. Театр, як кажуть, починається з вішалки. Це було зроблено на догоду якихось місцевих, околомафіозних структур, і на сьогоднішній день знову повернулися "приватники", пристають до пасажирів, причому, не тільки в залі прильоту, але в "стерильній" транзитній зоні! …Це багато про що говорить.

Побудувати якісно – це не проблема. Головне – якісно експлуатувати десятиліття. Багато було "розумників", які розповідали, що термінал "Д" "Борисполя" такий великий, що нікому не потрібен. Але експерти, в тому числі американські, подивилися, що він на сьогоднішній день завантажений на 95%, і це ще не пікові навантаження – початок червня.

Так що "розумників" було багато, але все, що тоді побудовано – все успішно експлуатується.

Реклама

Чи зможе хтось побудувати краще – це буде тільки щастя. Але головне зараз для України – це домогтися миру, зберегти територіальну цілісність і домогтися гідного рівня життя людей. Чим вищий рівень життя людей, тим швидше ми зможемо отримати нові проекти, які розвивають нашу країну і приносять їй заслужену всесвітню славу.

Після настання миру необхідно домогтися закріплення в Конституції прав регіонів, а наймасштабнішим проектом повинна стати комунальна реформа – приведення якості житла у відповідність із сучасними, енергозберігаючими технологіями, доступними гаманцю кожного українця. Цей проект за амбітністю не зрівняється не тільки з "Євро", а й чемпіонатами світу та Олімпійськими іграми! …Завдання – щоб люди платили в 2 – 2,5 рази менше. Це найважливіший проект.

Ну, і звичайно, Україні потрібен український спорт – і футбол, і хокей, і баскетбол, і всі інші види спорту. Доб'ємося миру, перестануть гинути люди, відновимо економіку, і наша країна, безумовно, зможе претендувати на найбільші змагання.