77% тих, хто звернувся на гарячу лінію штабу Ахметова, цікавляться гуманітарною допомогою

10 вересня 2015, 15:47
На місяць надійшло понад 17000 звернень

Гаряча лінія штабу Рината Ахметова. Фото: прес-центр.

77% дзвінків на Гарячу лінію штабу Рината Ахметова в серпні надійшло з питанням про гуманітарну допомогу: як отримати дорослий і дитячий набір, як працюють пункти видачі. Крім того, людей цікавить можливість отримання медичної допомоги та адресної доставки продуктів. Всього за місяць надійшло понад 17000 звернень.

Найчастіше на гарячу лінію телефонують пенсіонери (43%), матері-одиначки (8%) та інваліди (4%). При цьому основна маса дзвінків надходить з непідконтрольних територій Донбасу, де люди гостро потребують допомоги. Лідирують за кількістю звернень Донецьк, Макіївка і Горлівка.

Реклама

"Гаряча лінія Штабу працює вже більше року, за весь час оператори прийняли 390000 дзвінків. Наші телефони ніколи не замовкають. Це свідчить про затребуваність допомоги та важкої гуманітарної ситуації на Донбасі, – коментує Оксана Крючкова, керівник Гарячої лінії Гуманітарного штабу. – З іншого боку, все частіше телефонують люди, які хочуть допомогти. Так, після виходу на телебаченні сюжету про незрячою жінці з Донецька, яка виявилася без притулку, до нас зателефонувала мешканка Одеси і запропонувала прийняти постраждалу у себе. Також часто телефонують самі жителі Донецької та Луганської областей, – хочуть стати волонтерами Штабу".