90 ДТП за 10 місяців: харківських копів відправили на уроки екстрим водіння

29 липня 2016, 07:08
Через часті ДТП автогонщики навчають патрульних швидкісного водіння

Автодром. Для копів створили спеціальну слаломну трасу. Фото

Патрульних поліцейських Харкова, які за десять місяців роботи близько 90 разів примудрилися потрапити в ДТП на службових авто, вирішили навчити премудростям швидкісного водіння. На просторому майданчику "Автоград" на проспекті Льва Ландау, 2-б, проводять групові заняття для копів. В якості інструкторів – професійні гонщики, за плечима яких безліч перемог в різних змаганнях.

У перших трьох заняттях брали участь 250 патрульних, які повинні були виконати ряд стандартних елементів управління, об'їжджаючи перешкоди, паркуючись, рухаючись заднім ходом. Для цього на автодромі облаштували спеціальну слаломну трасу. На перших заняттях інструктори визначали рівень водіння копів, намагаючись зрозуміти, хто відчуває себе за кермом упевнено, а з ким слід позайматися щільніше.

"Ми відпрацьовували вправи, які дозволяють визначити рівень майстерності. Також велику увагу приділяємо руху заднім ходом, цей маневр повинен бути відточений, – каже інструктор і відомий автогонщик Олексій Бесєдін. – Ми сформували підгрупи, в яких патрульним потрібно точно підвищити кваліфікацію. Для цивільного рівня майже всі їздять непогано, але для роботи в патрульній поліції потрібно водити краще".

За словами інструкторів, з 250 осіб рівень водіння занадто слабкий лише у 10-15, але про їхню проблему відомо вже давно, і до керма службової машини їх просто не підпускають. Після того як перший етап занять пройдуть всі 1250 патрульних, вправи ускладнять – поліцейським доведеться виконувати елементи екстремального водіння. В ідеалі, кажуть наставники копів, вони повинні бути з машиною на ти і відчувати себе за кермом професіоналами
.

З 250 патрульних кермо службового авто не довіряють тільки 10 – ти

При цьому в патрульній поліції зазначили , що практичні заняття з водіння повинні стати регулярними , як це відбувається в розвинених країнах . Як приклад наводять Німеччину і США , де поліцейські керують авто на рівні спортсменів , а в Грузії є автодроми , де копи відточують майстерність водіння .

Реклама

" Працівникам будь сфери є до чого прагнути , є необхідність постійно вдосконалюватися . У нас , наприклад , регулярно проводяться заняття з тактики і стрільби , те ж саме повинно бути і з водінням " , – вважає співробітник патрульної поліції і професійний автогонщик Станіслав Бесєдін , який також є інструктором для колег .

На заняттях. За своє водіння патрульні отримають оцінки , а інструктори підтягнутий слабких . Фото : Управління патрульної поліції

Реклама

ВТРАТИЛИ ПИЛЬНІСТЬ. Експерти ж впевнені, що боротися з проблемою частих аварій слід не тільки за допомогою практики, варто заглянути поліцейським в душі. "За перші чотири місяці роботи було всього дві аварії, і всі були задоволені. Але потім зіткнення посипалися, як з рогу достатку. Я б зайнявся кваліфікацією цих аварій, з'ясував, коли вони відбуваються, де, за яких обставин. Потрібно зрозуміти і з психологічного боку, чому це відбувається. У мене таке враження, що перші чотири місяці вони їздили затиснуті, уважні, а потім розслабилися і почали робити помилки", – поділився думкою Олексій Бесєдін .

Самі ж патрульні пов'язують неприємності на дорозі зі специфікою професії і поведінкою інших учасників дорожнього руху . Патрульна Юлія Дудіна офіційно за кермом вже п'ять років і , на щастя , в ДТП не потрапляла . За її словами , різниця між водінням на цивільному рівні і службовому велика .

" Припустимо , приходить терміновий виклик , в цей момент ти за кермом і повинен розуміти , як швидше прибути на місце події . Слід максимально швидко розраховувати , де краще повернути , де пригальмувати , доводиться порушувати правила , тому що від твоїх дій може залежати людське життя " , – каже Дудіна .

Реклама

Копи нарікають , що не всі автомобілісти це розуміють , вважаючи , що поліцейські лише вдають , що поспішають , аби не стояти в пробках і на світлофорах .