Актриса Ольга Кононцева: "По життю я беру приклад із чоловіків"

29 вересня 2014, 11:07
Провідна актриса одеської Музкомедії розповіла "Сегодня" про травми на сцені і улюбленого кота

<p>Фото: з архіву О. Кононцевої</p>

Реклама

29-річна одеситка Ольга Кононцева стала актрисою в 16 років і почала з тієї ролі, яку мріє зіграти будь-яка жінка – вона була Джульєттою. Зараз наша героїня, провідна актриса Музкомедії, зізнається, що на сцену потрапила випадково. "Я завжди цікавилася музикою, відвідувала всілякі театральні студії, співала. Але в 1990-ті роки театр був не дуже в моді і не був таким масовим як зараз, так що моя подальша доля – це чиста випадковість. В 2001-му моя бабуся побачила рекламу на одеському каналі про те, що в музкомедії потребують молоді на кастинг рок-опери "Ромео і Джульєтта", – згадує Ольга. Не роздумуючи, десятикласниця приїхала в театр і пройшла відбір на роль головної героїні. "В школу я вже не ходила, я була щаслива, що мене доля завчасно утягнула в доросле життя, і що в мене не було часу думати, ким я стану", – сміється актриса. А зараз говорить: під час першого виходу на підмостки хвилювалася менше, ніж зараз.

НЕ МОНРО. Пропрацювавши 13 років на сцені, Ольга зізнається: навряд чи б залишилася в театрі, потрап вона туди після навчального закладу і починаючи з маленьких ролей. "Мені пощастило, що я потрапила в таку обстановку. Режисер Георгій Ковтун – наш театральний батько, він вміє організувати, навчити молодь", – каже Ольга. Отримавши в Одесі вищу вокальну освіту, мініатюрна актриса продовжувала блищати на сцені в ролях Попелюшки, Дюймовочки, принцеси в "Кентервільському привиді" і дівчатка Дороті в казці "Чарівник країни Оз", в образі Мерлін Монро... "Коли мене призначили на цю роль, я розгубилася, адже це абсолютно не мій типаж. Вжитися в образ Монро допомагає костюм, зачіска і музика. Ось Джульєтта у мене в крові, вона – це я, а на Мерлін мені потрібен час", – зізнається Ольга.

ПРИКЛАД З ЧОЛОВІКІВ. За словами актриси, театр тримає її, щоб у житті не відбувалося. Хоча хочеться охопити і сольну кар'єру, спробувати себе в кіно. Втім, всі кволі спроби життя втягнути Ольгу в шоу-бізнес відторгалися самою актрисою. "Я бачу своє творче життя виключно на театральних підмостках", – каже вона. І згадує, як одного разу довго хотіла зіграти якусь грецьку богиню, коли раптом у філармонії згадали, що є чудова рок-опера "Нитка Аріадни" і поставили її. За словами Ольги, в Музкомедії найскладніше і найбільш приголомшливе – багатозадачність. Тут актриса повинна і співати, і виконувати хореографічні елементи, і володіти драматичним мистецтвом. "А найскладніше – знайти нитку порозуміння з режисером, зрозуміти, як він бачить постановку", – пояснює актриса. До слова, своїми кумирами в театральному та кіномистецтві Ольга називає ... чоловіків, на яких не можна бути схожою, але у яких можна перейняти якусь манеру виконання. "Мені подобається гра Джонні Деппа, а з вітчизняних акторів – Олега Янковського та Олександра Абдулова. Я взагалі по життю беру приклад з чоловіків", – сміється Ольга.

Реклама

МАЗОХІСТСЬКЕ ЗАДОВОЛЕННЯ. Втім, грати буває дуже важко – з температурою чи поганим настроєм і навіть травматично. "Але тільки в такі переломні моменти розумієш, як до чогось ставитися. Коли я втомлена приходжу додому і отримую листи від людей, які не помітили як мені було погано, я розумію, що це того варте", – говорить актриса. А ось травми, за словами Ольги, і забування слів – невід'ємна частина майже будь-якого виступу. "Перший раз на прем'єрі дитячого спектаклю "Пеппі Довга Панчоха" в російському театрі у мене стався вивих руки, і мені її прямо на сцені вправили. А потім ця ситуація повторилася в Музкомедії на виставі "Силіконова дура.net", – згадує Ольга. Тоді в постановці був небезпечний трюк – виліт з вікна на страховці, і у Ольги прямо в повітрі знову випав суглоб. "Я нічого не пам'ятаю, тільки пекельний біль і як повисла на страховці. Моя героїня в цей момент повинна була кричати, ну і я кричала. Сама собі почала крутити руку, вона хруснула і стала на місце, правда потім кілька місяців майже не рухалася", – розповідає актриса. І зізнається: деколи отримує від сцени якесь мазохістське задоволення, а залікувавши рани, знову виходить на театральні підмостки. "Робота допомагає не думати про те, що відбувається в Україні. Коли я йду з головою в роботу, то перестаю переживати за країну, йду в вихідний, читаю новини і починається напад паніки", – зізнається наша співрозмовниця. А розслабитися актрисі допомагає вихованець кіт Муркот, який, як Карлсон, живе на даху біля віконця.

1 жовтня в одеській Музкомедії пройде прем'єрний показ мюзиклу "Звичайне диво". Ольга Кононцева грає у виставі принцесу – єдиної людини, що живе в чесному, а не продажному світі. Партнер героїні – ведмідь, якого чаклун перетворив на людину. Щоб повернутися в вигляд тварини, йому потрібно поцілувати принцесу, але пробудившиеся почуття змушують його втекти. З героями відбуваються захоплюючі трансформації, але в фіналі перемагають чудо й любов.