Більше двох тисяч гривень на день втрачає власник атракціонів у Криму

21 червня 2014, 19:09
"У Криму зараз нема кого розважати", – говорить бізнесмен

Бізнес в Криму гине Фото: Д. Вдовиченко

Киянин Дмитро Вдовиченко перевіз свій бізнес – надувні атракціони – з Сімферополя до Києва. Після окупації Криму бізнес на півострові став неприбутковим, передає gazeta.ua.

"Раніше їздив працювати до Криму з квітня по жовтень, – розповідає Вдовиченко. – Жив там по півроку. Там вартість атракціону можна було відбити менш, ніж за місяць. На батути, надувні гірки та лабіринти черга стояла. За вхідний квиток платили 25-30 гривень. Тепер все звідти перевіз до Києва. У Криму зараз нема кого розважати".

На атракціонах Вдовиченко заробляв більше 2 тисяч гривень щодня.

"Звичайно, в столиці таких заробітків мені не бачити, а особливо в липні-серпні, коли кияни роз'їжджаються у відпустки, а дітей відправляють в табори, – говорить бізнесмен. – Але і в Криму немає сенсу залишатися. Коли прогнозували, що це стане курорт для росіян, я спочатку радів. Вони зарплати отримують більше, ніж у нас, не вміють економити на розвагах. Але зараз на півострів росіяни їхати бояться".

За словами Вдовиченка, відпочиваючих в Криму в десять разів менше, ніж у минулому році.

"У міні-готелі в Алушті на 20 номерів заселено 2-3 кімнати. З дітьми приїжджають вкрай рідко. Зараз там в основному біженці з Донецької та Луганської областей. Приїхали ті, у кого немає родичів, щоб перечекати війну", – розповідає Дмитро.

У Києві надувні атракціони менш прибутковий бізнес, ніж у Криму.

"У столиці є шанс заробити, якщо ділянку під атракціон орендуєш в парку або біля розважального центру, – пояснює бізнесмен. – Але зараз там вже все зайнято конкурентами. У мене ж багато часу зайняло переоформлення документів та дозволів".

У спальному районі надувна гірка або батут приносить виручку тільки перший місяць.

"Протягом місяця атракціон дітям набридає, вони хочуть чогось нового, – розповідає бізнесмен. – Завоювати їх інтерес непросто. Це позначається на заробітках. Є 8-10 відвідувачів у день. Цього вистачає, щоб оплатити оренду і роботу касирів. Конкурентів зараз багато. Надувні атракціони вибирають багато бізнесменів, тому що їх легко зберігати і транспортувати. Та й коштує надувний лабіринт або гірка в рази дешевше, ніж інші атракціони – по 2-3 тисячі доларів".

Нагадаємо, раніше депутат Севастопольської міськради Василь Зеленчук вже прогнозував , що 
туризм в Криму "помре цієї осеніа кримчани опиняться в безвиході 90 -х " . Також не раз повідомлялося про те , щотуристи не їдуть в Крим і пляжі пустують.