"Говорив, що у мене мозок, як у мавпи": єксклюзивне інтерв'ю школяра з Кілії про спробу суїциду і про те, що треба жити

2 жовтня 2020, 16:29
В ексклюзивному інтерв'ю "Сьогодні" 15-річний Павло Косенко розповів, що призвело його до "дурного" вчинку

15-річний школяр Павло Косенко з Кілії Одеської області, який здійснив спробу суїциду, в ексклюзивному інтерв'ю "Сьогодні" розповів, що шкодує про вчинок, а також поділився тим, що призвело до такого страшного кроку – спробувати перерізати собі горло на уроці хімії.

З Павлом Косенком кореспонденти поговорили в лікарняній палаті.

Реклама

На шиї у хлопчика – пов'язка, рухати головою важко. Свій вчинок називає протестом проти упередженого ставлення до нього вчителя хімії. Каже, той ображав його не один рік.

"У дев'ятому класі він сказав, що мені в десятий клас не потрібно, що я занадто тупий для десятого класу. Казав: "у тебе мозок, як у мавпи. Тільки мавпа не зможе зрозуміти хімію", – розповідає школяр Павло Косенко.

Павло каже, що до суїциду готувався тиждень. За добу до цього написав три передсмертні записки. У третій, про яку напередодні не розповіли місцеві чиновники, йшлося про те, що хлопчика "дістала хімія".

"Це був дурний вчинок, треба було вирішити розумніше. Потрібно було все говорити про це. Те, що я зробив, це було нерозумно. Я після цього полюбив життя", – каже тепер Павло Косенко.

Перед цим в школі, де сталася надзвичайна подія, редакцію "Сьогодні" запевняли, що жодної скарги на вчителя хімії не було. Але мама Павла говорить – не разово ходила до класної керівниці зі скаргами на педагога.

Реклама

"Вислухає тебе," так-так, будуть вжиті заходи". Але заходи не вживалися", – каже матір школяра Тетяна Косенко.

Разом з мамою Павла "Сьогодні" йдуть до школи. Годину – очікуємо. Всередину "Сьогодні" не пускають через карантин. Але вчитель хімії Віктор Іванович до нас все ж таки вийшов.

"Мавпою його називали?" – запитуємо у вчителя. "Такого не було. Запитуйте у інших – я ніколи дітей не називаю такими словами. Я можу в загальному сенсі сказати, що ти – погана людина, що у тебе недоліки. Але ображати – ніколи", – стверджує вчитель хімії Кілійського ліцею №3 Віктор Кущевий.

Читайте також:

У той день, за словами вчителя, він назвав прізвище Павла на уроці лише раз. І зовсім, мовляв, не хотів образити.

Реклама

"Під час уроку я пояснював, як треба пронумеровувати атоми. Випадково вийшло, що я його першим назвав. Косенко – властен ось так робити, а Голіков – ось так, інший варіант показую на дошці", – каже Віктор Кущевий.

Свою провину учитель визнає частково – не знайшов педагогічного підходу до учня. Каже, якщо Павло дозволить, хоче відвідати його в лікарні. Але школяр бачити Віктора Івановича не хоче. Чи був буллінг з боку вчителя в ліцеї, повинна з'ясувати спеціальна комісія.

Раніше "Сьогодні" писали про поради психолога – як допомогти дітям, які стали жертвою буллінгу.

Також ми розповідали про рекомендації фахівця в психології, як потрібно розмовляти з дітьми різного віку.