Харків'яни просять wi-fi і штрафи водіям

24 квітня 2016, 18:49
За допомогою мобільного додатку можна закрити дірку в трубі і надихнути чиновників

Фото: multipasstravel.com

Харків'яни діляться своїми пропозиціями щодо поліпшення життя в місті не тільки за допомогою петицій, але і в мобільному додатку "Активний харків'янин". Принцип роботи сервісу простий: користувач викачує додаток на мобільний пристрій, проходить авторизацію, а потім виносить на суд громадськості свої думки. Інші користувачі можуть підтримати ідею або поставити негативну оцінку. За рік роботи сервісу в додатку опублікували 58 ідей, які набирають в середньому 500-600 голосів, але є й ті, яким вдалося подолати позначку в 1000 балів.

Найпопулярніша пропозиція – обладнати станції метро точками Wi-Fi для вільного доступу до мережі – набрала 1084 бали. Ця ідея в "активному харків'янині" була однією з перших, і з тих пір Wi-Fi з'явився на багатьох станціях підземки. У мерії "Сегодня" розповіли, що роботи в цьому напрямку почали вести раніше, ніж надійшла пропозиція, але підтримка харків'ян все ж надихнула чиновників.

Трохи менше, 1013 балів, набрала пропозиція ввести проїзні квитки в маршрутках. "Таким чином у водіїв не буде можливості красти гроші, і як наслідок, знизиться вартість проїзду", – написав автор ідеї Іван.

Решту пропозицій підтримували менш активно, але вони все одно виявилися вельми популярними. Наприклад, 919 балів набрала пропозиція розробити та впровадити точний розпорядок руху громадського транспорту. Харків'яни просять обладнати зупинки інформаційними табло, де висвічувався б час, що залишився до прибуття транспорту. Варто відзначити, що чи не більша частина пропозицій стосується якраз транспорту. Користувачі просять штрафувати водіїв маршруток, які курять під час їзди і зупиняються в недозволених місцях, а також облаштувати більше паркомісць в спальних районах.

У мерії кажуть: думки городян дуже цікаві, хоча трапляються і нетактовні пропозиції, які навіть не публікують.

"На жаль, не всі люди розуміють, що одним помахом пальців нічого не робиться. Наприклад, якщо людина запропонувала зробити ліфт у своєму будинку, вона, як правило, розраховує, що відразу ж набере багато голосів і пропозицію втілять в життя. Але так же не буде, – розповідає заступник директора департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Ольга Мірошниченко. – Цей сервіс розрахований на те, що люди не просто заявляють владі про свої бажання, а й організовують взаємодію з чиновниками".

На відміну від електронних петицій, пропозиції, залишені в мобільному додатку, чиновники розглядають незалежно від кількості голосів.

"Корисність сервісу ще і в тому, що з людьми завжди є зворотний зв'язок. Наприклад, людина пише, що у неї прорвало трубу. Ми читаємо і відразу ж передаємо заявку до відповідного департаменту. Пізніше людині обов'язково передзвонюють і запитують, усунули поломку чи ні, чи влаштувала її якість робіт", – говорить Мірошниченко.

У мерії сподіваються, що завдяки додатку харків'яни навчаться краще взаємодіяти один з одним, адже будь-які проблеми краще вирішувати спільно.