Харків'янин створив рекламну агенцію в офісі, куди соромився приводити клієнтів

16 червня 2015, 06:40
Бізнес почався зі $100 в кишені

Бізнес починався практично з нуля. Фото: Фейсбук

У рекламному агентстві Максима Бурцева народжуються ідеї з просування всіляких товарів і послуг. Харківський креативщик і його команда можуть похвалитися виконанням замовлень для найбільших українських виробників харчової продукції, мережі автозаправок, розробкою зовнішньої реклами відомих брендів і клієнтами з Європи. Але починався бізнес Максима з $100 і офісу в квартирі батьків його друга.

Як розповів нам 33-річний підприємець, будучи студентом університету будівництва і архітектури, інтересу до університетських лекцій він не проявляв. У ті роки хлопець трудився діджеєм, різноробочим і торгував аудіокасетами. Маючи навички роботи в комп'ютерних програмах, одного разу Максим влаштувався дизайнером. Пропрацювавши кілька років у сфері реклами, Максим разом з товаришем вирішив створити свій бізнес.

Реклама

"Оскільки грошей у нас особливо не було, ми відкрили агентство в кімнаті, яка перебувала в квартирі батьків мого друга. Весь 100-доларовий бюджет вклали в запуск сайту. Почали надходити перші замовлення на розробку буклетів, візиток і календариків", – згадує Максим Бурцев.

Через три місяці бізнес-партнери змогли орендувати справжній офіс, який знаходився на території заводу на Салтівці.

"Це була кімнатка площею в 12 "квадратів", в якій ми не лише працювали, а й жили. Роботи було дуже багато, і ми по черзі спали на одному дивані. Щоб клієнти не навідувалися в цей жахливий офіс, ми придумали легенду: приходити в нього не можна, тому що можна порушити творчу атмосферу. Зустрічі з замовниками проходили в інших місцях", – згадує креативщик.

Реклама

Одного разу агентство втратило великого клієнта і виявилося на порозі банкрутства. Тоді Максим з партнером вирішили, що їхні послуги знадобляться будь-якому новому для Харкова бізнесу. Хлопці ходили по вулицях і навідувалися в приміщення, в яких йшов ремонт.

"Так ми познайомилися з виконробом, який розповів, що в цьому місці москвичі планують відкрити казино. Щоб отримати їх контакти, ми заплатили виконроба і домоглися зустрічі з російськими бізнесменами. Щоб справити на них враження, я, наприклад, прийшов у костюмі з випускного, запозичили у знайомих дорогі годинники, почепили на себе кільця і на останні гроші купили дорогі сигарети. На зустрічі розповідали, що ми найкраща студія комерційного дизайну та реклами в Харкові і отримали замовлення. Таким чином, ми намагалися роздобути та інших клієнтів, але більше це не спрацьовувало", – згадує Максим.

Зараз його агентство – сучасний просторий офіс в центрі міста та команда з 16 осіб. Будучи не тільки власником, а й креативним директором компанії, Макс Бурцев впевнений: кращим способом залучення клієнтів в рекламному бізнесі є виконані проекти. Крім того, харків'янин організував школу реклами та дизайну, а також регулярні кінопокази найкращих у світі рекламних роликів.