Через спад вантажних перевезень Донецька залізниця перейшла на триденний режим роботи

12 серпня 2014, 10:22
Не працюють основні навантажувальні станції з засипання вугілля, коксу, залізорудної сировини

Вперше найбільший перевізник в країні змушений змінити режим роботи. Фото: railway.in.ua

Військові дії і спад промислового виробництва в Донбасі сильно відбилися на перевезенні вантажів Донецької залізниці (ДЗ ), в результаті чого магістраль змушена перевести своїх співробітників, які працювали щодня , на триденний режим роботи .

Як повідомила прес – служба Донецької залізниці , в останні місяці поточного року спостерігається стійка тенденція спаду вантажних перевезень , а внаслідок руйнування залізничної інфраструктури на сьогоднішній день не працюють основні грузопогрузочние станції з вантаження вугілля , коксу , залізорудної сировини для гірничо – металургійного комплексу , що вже негативно відбилося на роботі промислових підприємств Донбасу.

" Сьогодні Донецька залізниця через руйнування інфраструктури ( мостів , шляхопроводів , шляхів , контактної мережі і іншого) не має можливості відправляти вантажні вагони більш ніж з 50 основних вантажних станцій. Так , повністю припинені вантажні перевезення в Луганській області, що не здійснюється рух на головному західному ходу Донецьк – Красноармійськ – Чаплине , куди відправляється близько 70 % вантажів одного з найбільших в країнах СНД і Балтії і найбільшого в Україні – Ясинуватського залізничного вузла " , – повідомила прес – служба Донецької залізниці.

За її даними , на сьогоднішній день закриті такі станції як : Амвросіївка , Антрацит , Артемівськ , Борисівка , Воскресенська , Микитівка , Горлівка , Дебальцеве , Должанська , Алчевськ ( ст.Коммунарск ) , Курдюмівка , Луганськ , Лутугине , Попасна , Розсипна , Старобільськ , Стаханов , Штеровка та інші.

Значно погіршує фінансове становище борг за перевезення вантажів ДП "Вугілля України " перед Донецькою залізницею , який перевищує 282 млн грн . При цьому , ДЗ несе значні збитки від перевезень пасажирів у приміському та дальньому сполученні , а також великі витрати спрямовуються на відновлення після руйнувань інфраструктури і рухомого складу в результаті військових дій в Донбасі.

"З метою збереження колективу Донецької залізниці вперше найбільший перевізник в країні змушений перевести своїх співробітників на триденний режим роботи , так як гостро стоїть питання виплати заробітної плати та соціальних гарантій , передбачених колективним договором", – йдеться в повідомленні .



Донецька залізниця – найбільший перевізник вантажів в Україні . Її частка у вантажних перевезеннях "Укрзалізниці " складає 37 %. Підприємство обслуговує понад 4 тис . Промислових підприємств Донбасу. До складу залізниці входить 161 відокремлений структурний підрозділ . На підприємстві працює близько 57 тис . працівників .