Кримський міст залишив керченських поромників без роботи

4 жовтня 2018, 13:36
Масові звільнення працівників поромної переправи приурочені до відкриття руху по мосту, побудованому окупантами

Фото: AFP

Керченська поромна переправа, яка десятки років забезпечувала транспортне сполучення між Кримом і сусідньою Росією, згортає свою роботу – підконтрольна Росії кримська влада вирішила ліквідувати морського оператора після відкриття автомобільного руху по мосту через Керченську протоку. Об этом пише "Крим.Реалії". Цей процес активізувався 1 жовтня – одночасно із запуском вантажного руху по мосту були істотно скорочені рейси на переправі.

На даний момент з п'яти пунктів прийому і відправки поромів діючими залишилися три. У Криму це порти "Кавказ" і "Рибний", а з боку сусідньої Росії – тільки накопичувальний майданчик "Кавказ-3" біля селища Ілліч в Темрюкському районі Краснодарського краю.

Реклама

За даними диспетчерської служби "Морської дирекції", поромна переправа на даний момент здійснює роботу в штатному режимі, але кількість рейсів скорочено.

Значно скоротився також вантажо- і пасажиропотік через переправу. 2 жовтня оператором були перевезені 294 автомобіля, серед них 53 одиниці вантажного автотранспорту, а також 101 пасажир. А днем раніше, 1 жовтня, на поромах перевезли 357 автомобілів. Хоча впроджовж усього вересня переправа перевозила по 3-6 тисяч автомобілів на добу.

Раніше в керченських ЗМІ писали про прийдешні звільнення понад 300 працівників . "Оператор поромної переправи направив до міського центру зайнятості повідомлення про плановане вивільнення 323 працівників – це майже половина облікової чисельності підприємства. Звільненню підлягають 323 людини з 684. Це: секретарі, начальники відділів, бухгалтери, комерційний директор, діловоди, економісти, агенти, інженери, диспетчери, прибиральники територій, стюарди, паркувальники, контролери, касири, фахівці, оператори, замірники. Люди вже попереджені про звільнення під розпис", – повідомляло міське видання kerch.com.ru.

Реклама

Голова "Кримських морських портів" Олексій Волков раніше повідомляв про домовленості з Центром зайнятості та російською владою Керчі щодо перенавчання скорочуваних працівників переправи і їх працевлаштування на потужних підприємствах Керчі. В "адміністрації Керчі", в свою чергу, обіцяли розробити для співробітників "Морський дирекції" спеціальну програму.

Але тепер екс-співробітники переправи на умовах анонімності кажуть, що більшість запропонованих посад не відповідають займаним ними на переправі посадам і не припускають такої ж зарплати.

Заступник голови "адміністрації Керчі" Делявер Мельгазієв, в свою чергу, не заперечує, що не всі запропоновані посади рівнозначні тим, які раніше обіймали екс-співробітники переправи – але запевняє, що інших в місті немає.

Реклама

Нагадаємо, раніше в коментарі сайту "Сегодня" директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко відніс Кримський міст до групи ризику, визнаючи існування ряду проблем з цим інфраструктурним проектом Кремля.

Як повідомлялося, 8 вересня штормом в акваторії Керченської протоки був зірваний з якоря плавкран, який знаходився на якірній стоянці. Екіпаж намагався взяти судно під контроль, щоб уникнути аварії, але штормовий вітер прибив засіб Кримському мосту на ділянці між островом Коса Тузла і фарватером. Внаслідок плавкран врізався в опору 227 автодорожньої частини моста.

Нагадаємо, побоювання з приводу того, що Керченський міст, урочисто відкритий особисто президентом Путіним, завалиться, не "відстоявши" свій покладений термін, є у російських вчених.

Також ми писали, що Україна оскаржила незаконне будівництво моста в суді. У Верховній Раді при цьому повідомили, що Міжнародний суд до кінця 2018 року візьметься за Керченський міст. Також Європейський Союз розширив список санкцій, пов'язаний з анексією Криму Росією, а також будівництвом моста через Керченську протоку.