Молоді мами з Харкова створили модний бренд одягу

21 березня 2016, 06:37
Дівчата, будучи в декреті, створили диво-шапки для дітей, які поклали початок бізнесу

Реклама

Дві молоді та енергійні харків'янки Олена Герез і Катерина Маханева, не бажаючи сидіти без діла в декретній відпустці, створили власний бренд модного одягу Two hearts studio. Якісні наряди для малюків, практичні і яскраві луки для їх батьків – роботи харків'янок знають сотні сімей по всій Україні і носять навіть знаменитості, наприклад, солістки групи "НеАнгели". Зараз заповзятливі дівчата можуть похвалитися налагодженим виробництвом, співпрацею з іноземними постачальниками тканин і шоу-румом на Серповій, 4, куди клієнток запрошують не тільки на примірку, а й щоб просто випити кави і поспілкуватися. Але почався успішний бізнес з випадкового знайомства і бажання зробити комфортнішим життя власних дітей.

"З Катею ми подружилися три роки тому в басейні, куди привели на заняття своїх малюків. В основному в групі були матусі, вже дуже схиблені на прикормах або стерильності навколо. Я ж дозволяла своїй дитині все, як і Катя, що нас дуже зблизило", – згадує Олена, яка в свої 27 виховує трирічного сина. А її ровесниця Катя чекає вже третю дитину.

За словами подруг, вони дуже схожі і з першого дня знайомства стали не розлий вода. Якось, після тривалих пошуків яскравих і "дорослих" шапочок для своїх дітей, Олена, біолог за освітою, повернулася до улюбленої справи – шиття. А економіст Катя, яка тоді не мала ніякого досвіду в цій сфері, зробила викрійку.

Реклама

"Інші мами запитували, де ми взяли такі речі, і просили зробити такі ж, – згадують дівчата. – Крім того, багато хто дивувався: чому дітки не знімають шапки, як це робили раніше? Секрет був у якісних і приємних на дотик матеріалах ". Свої перші замовлення дівчата шили, уклавши дітей спати.

"Стартовий капітал був нульовим, – посміхається Олена. – Чоловіки зовсім не вірили в наш бізнес, тому ми з Катею купили тканину за "дитячі" гроші – 700 гривень матеріальної допомоги на дитину. Тоді купували по 30 сантиметрів тканин, щоб зробити комбінації різних кольорів, і шили двосторонні шапочки".

Коли сезон шапок пройшов, новоспечені дизайнери переключилися на пошиття піжам. Завдяки "сарафанному радіо" і відгуками задоволених клієнтів покупців ставало все більше. Так що незабаром дівчата відкрили свій невеликий цех і почали шити жіночий одяг.

Реклама

"На початку шляху ми зіткнулися з тим, що сподобалися тканини не завжди були в доступному кількості. Ми не мали тоді можливості придбати відразу багато тканини і купували відрізок, шили зразок, виставляли в соцмережах і приймали замовлення, а потім бігли за тканиною, якої вже не було! – розповідає про перші складнощі Катя Маханева. – Клієнти через інтернет вибирали тканину, а ми підбирали фурнітуру і шили. Так у нас і напрацьовувався асортимент".

Зараз дівчата намагаються шити то, чого ні в кого з конкурентів немає, але не хочуть, щоб їхні речі були в одиничному екземплярі. Мовляв, моделі повинні бути якісні, доступні і впізнавані. До речі, саме відкриття модних шоу-румів в Україні та за кордоном – мрія молодих мам.

Незважаючи на те, що Катя і Олена домоглися успіху в бізнесі, перш за все вони мами і дружини, які встигають і дітей виховувати, і готувати чоловікам смачну вечерю. Іншим матусям, які подумують про свою справу, подруги радять вірити в себе, але вже точно не ризикувати всім.

"Ми могли знайти гроші, вкласти відразу багато в бізнес, а потім сподіватися, що вийде. Але немає, ми розвивалися потихеньку, вкладаючи тільки свої зароблені гроші, – кажуть Катя і Олена. – Ми не можемо радити матусям починати працювати в декреті, кожному своє. Хтось отримує задоволення, присвячуючи весь свій час дітям. Але ми не відчували себе абсолютно щасливими, будучи тільки в декреті, хотіли чогось досягти, щоб наші діти бачили щасливих і завжди веселих мам".

Газета "Сегодня" запрошує харків'ян поділитися своєю історією успіху. Якщо ви молоді і не побоялися в умовах кризи ризикнути і реалізувати свої ідеї в успішний проект, розкажіть про це на сторінках нашої газети. Надсилайте листи з історіями на електронну адресу kharkov@segodnya.ua, в якому не забудьте вказати П.І.Б., сферу діяльності і контактний телефон.