Одеса буде у заторах до травня

19 квітня 2016, 07:30
Дороги не витримують потоку машин, а чиновники мерії шукають інвестора для розширення вулиць

Транспортний колапс. У неділю шлагбаум на виїзді не витримав напору відпочиваючих одеситів. Фото: facebook.com

З наближенням туристичного сезону в Одесі збільшується число заторів не тільки в центрі, але і в районах пляжів. "Сегодня" дізналася, що служить причиною транспортних колапсів і як з ними боротися.

У неділю ми побували на Трасі здоров'я, в районі Ланжерона і в парку Шевченка – пляжі були переповнені городянами, багато хто відправився до моря на автомобілі. В результаті до 17:00 тут утворився затор з сотень автомобілів, які повертаються додому. Протягом чотирьох годин машини не могли виїхати в місто, а впоратися з напруженою ситуацією намагався лише один паркувальник, регулюючи рух жестами, але безуспішно. Між авто боязко пробиралися велосипедисти і мами з колясками...

Реклама

У муніципалітеті ситуацію, що склалася, пояснюють невдалим розташуванням шлагбаума. Виїзд з Ланжерона обіцяють оптимізувати до початку травня і визнають, що затори викликані низкою причин. Так, за словами директора департаменту транспорту і зв'язку міськради Олександра Ілько, зараз на Думській намагаються вирішити проблему заторів у центрі міста, викликану безладним рухом по трамвайних рейках. "Ми розробляємо проект, який передбачає огорожу рейок. Зараз на Пантелеймонівській (район Привозу. – Авт.) трамваї регулярно застигають в заторах через те, що не можуть йти по виділеній лінії", – підкреслив чиновник.

В. о. глави КП "Одессатранспарксервіс" Сергій Дубенко каже, що часто затори викликані ремонтом доріг. "Через погані погодні умови ми почали ремонт пізніше, і тому затори, які раніше утворювалися в березні, зараз триватимуть до середини травня", – пояснив фахівець. Ще одна проблема, за його словами, – відсутність смуг для громадського транспорту. "На сьогодні вона є тільки на декількох ділянках. Наприклад, від перетину Дніпропетровської та Кишинівської доріг до Лузанівки", – нарікає Сергій Дубенко.

Є в місті і ділянки, де затори викликані забудовами. Наприклад, зараз, щоб розвантажити Гагарінське плато, чиновники мають намір розширити вулицю Генуезьку з двох до чотирьох смуг за рахунок поглиблення трамвайного полотна, по якому зможуть їздити автомобілі. "Зараз там з'явилося кілька новобудов, жителі яких також будуть користуватися магістралями. Щоб вирішити проблему, опрацьовується детальний план території, який дозволить розширити Генуезьку і уникнути заторів на прилеглих вулицях, що ведуть в Аркадію. Всі плани будуть обговорюватися з громадськістю", – підкреслив мер міста Геннадій Труханов. За його словами, роботи ще не почали, оскільки не знайшли інвесторів – самостійно фінансувати такий проект місто не зможе.

Реклама

БУДИНКІВ БІЛЬШЕ, А ПАРКОВОК – НІ

Одесити впевнені, що напередодні пляжного сезону затори тільки збільшуватимуться через наплив туристів. Як розповів нам фахівець в галузі автомобільного господарства Сергій Сарафанюк, в місті чимало місць з поганою транспортною розв'язкою. "Це проспекти Гагаріна та Шевченко, вулиці 10-го Квітня, Щорса, район ринку "Успіх". Проблема заторів включає в себе не тільки кількість авто або стан доріг, а й брак парковок. В офіс в центрі міста потрібно приїжджати за півгодини до початку роботи, щоб знайти місце", – каже Сарафанюк. А будівельник Михайло Глухов зазначає, що проблема завантаженості доріг – в забудовах. "При будівництві висоток не враховується необхідна для новобудов інфраструктура. Будинки будують просто на доступних територіях без урахування того, що новим мешканцям треба десь паркуватися, залишати авто і користуватися дорогами", – каже будівельник.