Відпустка в Одесі: туристи скаржаться на хамство персоналу і мізерні сніданки

3 серпня 2018, 06:56
На пляжах забороняють їсти, а номери не відповідають очікуванням

Центр міста. Вабить туристів, але засмучує іноземців

Туристичний сезон в самому розпалі. Багато гостей Південної Пальміри вже роз'їхалися по домівках і діляться враженнями про місто і відпочинок на узбережжі Чорного моря. Люди скаржаться на дивний сервіс, але хвалять затишок і чистоту. "Сегодня" з'ясувала, за що туристам полюбилася Одеса, а над чим ще варто попрацювати.

МОРЕ. Міські пляжі все частіше стають причиною обурення як туристів так і одеситів. З року в рік люди скаржаться на агресивне нав'язування платних послуг орендарями та спроби брати плату за вхід на територію пляжу. А в цьому році пляжний сервіс пішов ще далі, і деякі заклади намагаються заборонити відвідувачам їсти принесені продукти на орендованій території.

Реклама

"Підходить Лера, так звуть "господиню" пляжу, і ставить нас до відома, що ми не маємо права їсти тут свою їжу. Мало того що шезлонги до самої води, тобто людина не може прийти зі своєю підстилкою і лягти на пісок, так їй ще й заборонять їсти!" – скаржиться в соцмережі пляжниця Лілія.

Інші туристи скаржилися, що іноді дітям навіть намагалися заборонити пити принесену з дому воду. Раніше в прибережних закладах нам пояснювали це турботою про здоров'я відвідувачів, мовляв, продукти на спеці швидко псуються і людина може отруїтися. Також традиційно гості скаржаться на високі ціни в прибережних кафе і брудні пляжі, в той час як інші нахвалюють низькі ціни і чисту воду. Такі суперечливі думки можна знайти про будь-який відрізок одеського узбережжя.

Ланжерон. Створює суперечливе враження: поки одні лають бруд, інші хвалять чистоту

Реклама

ЖИТЛО. Враження від апартаментів у гостей міста також різняться. Поки одні силкуються відшукати "пристойний готель за прийнятні гроші", інші радіють великому вибору кімнат, номерів і апартаментів. Але і тут туристи попереджають один одного про складнощі.

"Поселили друга з Чилі в номер люкс, а він виявився зовсім не той, що в описі. Нам сказали, що фото і опис ніколи не відповідали дійсності. Як тільки зібрали речі, прийшов охоронець і запропонував інший люкс – саме той, що ми бачили при бронюванні в мережі. Виходить, нашого друга просто вирішили розвести на 1200 гривень на добу", – обурюється анонімний користувач.

Частенько туристи скаржаться на хамство персоналу і мізерні сніданки.

"Якщо прийшов на 20 хвилин пізніше, їсти вже нічого", – нарікає турист Юрій. Однак варто зазначити, що позитивних відгуків в рази більше. Люди дякують готелям і хостелам за затишок і спокій, хвалять розташування і баланс ціни і якості.

РОЗВАГИ. Музеї, якими славиться Одеса, отримують майже одноголосне схвалення відвідувачів, нечисленні обурені лише зрідка скаржаться на дорожнечу екскурсій. Куди гірше йдуть справи з пам'ятниками архітектури: англомовні гості обвалюють рейтинги на туристичних сервісах, вказуючи на поганий стан будівель.

Реклама

"Пам'ятка більше не існує, це звичайний будинок. Може, в минулому він і виглядав як стіна, але тепер тут нічого дивитися", – написав турист Марчін про будинок-стіну. Не подобаються туристам і міні-зоопарки, в яких "власникам плювали на тварин".

РЕПУТАЦІЯ І ВІДГУКИ

Від правильної роботи з відгуками залежить туристична привабливість не окремих закладів, а міста в цілому. Глава Асоціації розвитку туризму в Одеській області Фазіль Аскеров нагадує, що адекватну відповідь в більшості випадків реабілітує репутацію фірми: "Приблизно 20-25% лідерів ринку стежать за відгуками, відповідають на них коректно і красиво, інші давно не звертають на них уваги, вважаючи підступами конкурентів".

Раніше ми писали, чим заманює туристів Херсонська область.

Журналісти "Сегодня" також з'ясували, як за 10 тисяч гривень відпочити під Києвом.

Раніше ми вже писали, де відпочити влітку і не розчаруватися, і скільки це коштує.