Пасажирам Hyundai, який потрапив в аварію під Харковом, повернуть гроші за квиток

29 квітня 2015, 16:29
На "Укрзалізниці" не виключають, що НП могла статися через втручання сторонніх

Люди прибули до столиці із запізненням майже на 5 годин. Фото: 112.ua

Пасажири потягу "Інтерсіті+", які вчора після аварії доїхали до Києва іншим поїздом, можуть отримати різницю вартості квитків протягом трьох діб. Як повідомили в "Укрзалізниці", для цього їм потрібно з квитком звернутися в будь-яку залізничну касу до 1 травня включно.

Всього ж на потяг № 721 сполученням "Харків – Київ", який зійшов з рейок, продали 454 квитка. Після сходу колісних пар третього вагона стюарди безкоштовно надали пасажирам гарячі напої. На станції Люботин більшість пасажирів пересадили на резервний поїзд на локомотивної тязі, а трьох пасажирів – в потяг № 111 "Львів – Харків". Люди прибули до столиці із запізненням майже на 5 годин.

Реклама

В "Укрзалізниці" додали, що для пасажирів, яким необхідно було потрапити в аеропорт, зробили зупинку обох поїздів на станції "Бориспіль". З цієї станції в аеропорт людей відвезли два мікроавтобуси.

Одна з версій сходження вагона з рейок, яку розглядають фахівці, – незаконне втручання сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту. Проте в міліції диверсію виключають, запевняючи, що всьому виною технічна несправність.

Нагадаємо, вчора біля станції "Люботин" зійшов з рейок один з вагонів швидкісного потяга "Інтерсіті+" виробництва корейської Hyundai Rotem, який прямував за маршрутом "Харків – Київ".