Перевезення вугілля в Донбасі поновилися – "Укрзалізниця"

8 грудня 2014, 12:23
Для перевезень необхідно екстрене відновлення зруйнованої інфраструктури

Вугілля поїхало. Фото: polbilding.pl

Перевезення вугілля в зоні бойових дій відновлені, написав на своїй сторінці в мережі Facebook виконуючий обов'язки голови "Укрзалізниці" Максим Бланк.

За його словами, після формування нового уряду і знайомства з найгострішими проблемами одним з форс-мажорів виявився непокритий дефіцит вугілля, і неодноразово зазначалося, що "Укрзалізниця" не дає вагонів, заправлених локомотивів тощо.

Реклама

"Вагони і дизпаливо для вирішення критичних завдань країни "Укрзалізниця", безумовно, забезпечить. Але завдання перевезення вугілля по східному регіону – це не тільки питання подачі вагонів і тяги", – відзначає Бланк.

За його словами, для перевезень необхідно також і екстрене відновлення зруйнованої інфраструктури, розмінування окремих ділянок, узгоджені "вогневі" коридори, координація диспетчеризації руху з "захопленої Донецької залізниці", особливі митні процедури, пріоритетність тих чи інших транспортних перекидань.

"Іншими словами – це координація на рівні Міненерго, МВС, Міноборони, Фіскальної служби і т.д. В "Укрзалізниці", в штабний режим роботи переведено служби інфраструктури та руху. Штаб очолює один з найбільш авторитетних фахівців – директор з інфраструктури, Володимир Тягульський . вугілля поїхав. Подальші можливі обсяги перевезення вугілля, в першу чергу, будуть залежати від можливості вирішувати перераховані вище завдання. "Укрзалізниця" не підведе", – написав Максим Бланк.

Реклама

Нагадаємо, через військових дій на Донбасі Україна відчуває гострий дефіцит вугілля, через що почали його закупівлі в ПАР і Австралії. Як повідомляв голова Луганської облдержадміністрації Геннадій Москаль, запаси вугілля на складах об'єднань "Лисичанськвугілля" і "Первомайськвугілля" на підконтрольній території України складають 122 тис. тонн, проте Донецька залізниця не може його вивезти.

"Виникає парадоксальна ситуація: вугілля закуповується аж у Південній Африці, завозиться в Україну і потрапляє на ТЕС, а те, що виробляється в Луганській області на контрольованій України території, неможливо відправити на теплоелектростанції через відсутність вагонів і дизельного палива для локомотивів", – відзначав луганський губернатор.