Під Харковом перевізники влаштували війни з погрозами, ультиматумом і нападом

2 липня 2018, 18:35
Причиною конфлікту між перевізниками стала висока конкуренція

Фото: Matthew Henry/Unsplash

У селі Мала Данилівка в Харківській області між перевізниками спалахнули справжні війни, з погрозами, ультиматумом і нападом на автобус. Причиною стала конкуренція за найпопулярніший маршрут до обласного центру, і тепер страждають пасажири.

Від села до найближчої станції харківського метро – всього чотири кілометри, але жителі Малої Данилівки не можуть нормально проїхати цю відстань, оскільки прямого рейсу немає, тільки з пересадками. Виходить дорого і вчетверо довше.

Реклама

"Або пішки ще підніматися, або додатково витрачати гроші на трамвай і маршрутку", – пояснив житель села.

Раніше був прямий рейс до Харкова, який дешевше на дві гривні. Відкрила його територіальна громада, але через тиждень спалахнув скандал.

"Ось люди невідомі не називаються. Стали, перекрили рейс, не пускають людей", – відзначили очевидці.

Пасажири стали свідками сварок компаній-перевізників і кажуть, що невідомі погрожували розбити автобус на новому рейсі і розправитися з водієм.

"Зупинили машину з людьми, розхитували машину, погрожували. І коли пригрозили викликати поліцію, то кривдники пішли", – згадала Анастасія Непочатова, студентка зооветеринарної академії.

У свою чергу, інша жінка з Малої Данилівки припустила, що для маршрутників подібні розбірки – занадто дорогі.

Реклама

"Для водіїв маршруток, звичайно, не вигідно, тому що це конкуренція і стало менше їздити. Все впирається в гроші, я так вважаю," – пояснила Світлана Грицаєнко.

Тим часом, голова Малоданилівської територіальної громади пояснив, що маршрут до метро був абсолютно законним.


"Так як об'єднання у нас пройшло, тепер, згідно з законом, ми можемо відкрити маршрут. Ми спробували запустити свій рейс автобусний. Ми погодили його з Укртрансбезпекою, ми узгодили його з містом Харковом", – пояснив чиновник.

Хоча рейс і був запущений як пробний, він мав стати найпопулярнішим в селі – вже планували оголосити конкурс, який затвердив би цей маршрут надовго, але раптом головний учасник, який здійснював перші рейси, відмовився від участі в тендері.

"Перевізник став скаржитися на події, що відбуваються, тому ... відмовився їздити в принципі і брати участь у конкурсі в подальшому", – визнав Олександр Гололобов, голова Малоданилівської об'єднаної територіальної громади.

Зв'язатися з перевізниками не вдалося, на дзвінки вони не відповідають. Водій одного з старих рейсів розповів, що за пасажирів дійсно борються, і старі перевізники, можливо, підлаштуються під нові потреби.

Реклама

"Можливо, нас пустять крізь метро. Тобто, поки вирішують. Це ж не так все просто, розумієте. Керівництву ж видніше. А так людей взагалі-то мало. Ну, тут селище маленьке", – пояснив водій автобуса Ігор Балак.

Голова ОТГ стверджує, що йому неважливо, хто возитиме, головне, щоб рейс до метро був і водії дотримувалися законів – брали пільговиків.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що монетизація пільг на проїзд може серйозно ускладнити життя людям з інвалідністю

Тим часом, перевізники на Полтавщині відмовилися безкоштовно возити учасників бойових дій на Донбасі, вимагаючи від ветеранів оплати, оскільки не отримують відповідних компенсацій з бюджету.