Ан-26, що зазнав катастрофи, мав пройти капітальний ремонт наприкінці року

26 вересня 2020, 20:38
В університеті заперечують проблеми з фінансуванням

У Харківському національному університеті Повітряних сил імені Івана Кожедуба, курсанти та офіцери якого загинули в катастрофі Ан-26 в п'ятницю, 25 вересня, стверджують, що особливих проблем з фінансуванням бойової підготовки у них немає, а капітальний ремонт літака планувався на кінець 2020-го – початок 2021 року.

Про це в університеті розповіли кореспонденту "Сьогодні".

Реклама

Там також відзначили, що нових літаків в Україні не вистачає.

"Бойова підготовка фінансується так само, як і тил. Щодо віку літака, який зазнав аварії, то йому понад 40 років. Нова техніка в Україні виробляється, але не в достатній кількості. В основному удосконалюється стара техніка, проводяться капітальні ремонти. До речі, цей Ан-26 мав пройти повторний капітальний ремонт або наприкінці цього, або на початку 2021 року", – повідомили в Харківському університеті.

Водночас, за словами авіаексперти Богдана Долінце, вік літака не є показником безпеки польотів.

Реклама

"З точки зору безпеки польотів вік літака не є показовим. Літаки постійно проходять техогляди, перевірки. Це гарантує безпеку. Якщо ж говорити про підготовку пілотів у цілому, то найбільшою складністю є витрати на паливо. До того ж, парк навчально-тренувальних літаків у країні досить застарілий, сучасних практично немає", – розповів експерт.

Нагадаємо, увечері 25 вересня під Харковом в аеропорту Чугуєва розбився літак Ан-26, на борту якого перебували курсанти Харківського національного університету Повітряних сил, які здійснювали навчальний політ і вже поверталися на аеродром.

Державне бюро розслідувань висунуло чотири версії авіакатастрофи у Харківській області, одна з яких – неналежне технічне обслуговування літака і підготовки його до польоту.

Реклама