Росія розпочала новий етап у будівництві Кримського моста: з'явилися фото

2 жовтня 2017, 11:06
Конструкцію почали закатувати в асфальт

<p>Міст закатують в асфальт. Фото: most.life</p>

Реклама

Будівельники поклали верхній шар асфальтобетону на пілотному ділянці Кримського моста на острові Тузла. Про це повідомляє офіційний ресурс проекту most.life.

"Це більше 600 метрів дорожнього покриття в напрямку Криму – асфальт, по якому наступного року поїдуть автомобілі. Верхній шар виконаний з щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші. Це шар зносу, тому в його складі підвищений вміст щебеню. Він забезпечить необхідний коефіцієнт зчеплення автомобільного колеса з дорогою і довговічність покриття. Після укладання асфальту нам належить виконати ще комплекс робіт з влаштування бар'єрного огородження, щогл освітлення, системи автоматичного контролю дорожнього руху", – розповів Юрій Сафонов, головний інженер ФКУ Упрдор "Тамань" Росавтодору.

За інформацією ресурсу, дорожнє покриття Кримського моста майже по всій трасі двошарове загальною товщиною 11 см. Вартість асфальтобетонної суміші готується із застосуванням модифікованих полімерних добавок бітуму – він робить покриття міцнішим, довговічнішим, стійкішим до деформацій і тріщин.

Реклама

Раніше міністр зовнішньої торгівлі і розвитку Нідерландів Ліліану Плаумен повідомила, що в Нідерландах запідозрили дві голландські компанії в незаконній участі в будівництві Керченського моста росіян до окупованого Криму.

Вона нагадала, що влада країни дотримуються позиції невизнання анексії Криму, тому навіть якщо голландські компанії не порушували закон, від них очікується відповідальне ведення бізнесу з росіянами через режим санкції.

Так, голландські ЗМІ повідомляють про перевірку двох компаній на законність участі в будівництві моста. Зазначається, що нідерландська компанія Dematec Equipment побудувала одну з машин для будівництва моста. Інша компанія – Bijlard Hydrauliek – поставила "найважливішу частину" для цієї техніки.

Реклама

Директор Dematec Equipment Ван ден Хевел заявив, що компанія не порушує введені Євросоюзом санкції, оскільки будівництво відбувалося на території Росії.