Росіяни розкритикували кримчан за жадібність

16 листопада 2016, 10:45
На півострові необгрунтовано підвищують ціни

Курортна Алушта. Фото: І. Варламов

Російські туроператори розкритикували кримських готельєрів. Як повідомляє Асоціація туроператорів РФ (АТОР), деякі з них мають намір піднімати ціни на 50% і навіть більше, розраховуючи на високе завантаження попередніх двох років.

"Інфляційні очікування і реально наявні доходи населення не дозволяють робити прогнози, що даних об'єктів вдасться забезпечити прийнятний рівень завантаження і забезпечити нормальну тривалість сезону при такій політиці", – пояснили в АТОР.

Реклама

При цьому, підкреслюють експерти турбізнесу, до уваги не приймаються такий фактор, як відкриття конкурентних напрямків.

"Уже зараз ми бачимо, що турецькі готельєри займають вкрай лояльну до російського споживача позицію. Акції з раннього бронювання виглядають дуже привабливо, а за умови субсидування чартерних рейсів вартість турпакета в Туреччину буде значно нижче, ніж в Крим. Турецькі готельєри розуміють, що зараз необхідно забезпечити собі базове завантаження, а в сезон грузиться в умовах високого попиту. в Криму такий підхід використовують поки далеко не всі готельєри, розраховуючи, що туристи "і так приїдуть", – пояснює АТОР.

В асоціації констатують, що в цьому році в Криму вже фіксувалися випадки необґрунтованого завищення цін отельерами. У підсумку ці об'єкти були змушені знижувати цінник в липні – в розпал високого літнього сезону, коли у туроператорів вже практично не було можливості привезти додатковий потік бажаючих відпочити в Криму.

Реклама

"Ми бачимо, що об'єкти умовно розділилися на три "табори". Перші йдуть назустріч туроператорам, активно приймають їх думку і встановлюють адекватну ціну. Другі озвучують ціну на 50-60% вище, ніж в минулому сезоні і не мають наміру змінювати свою думку. Нарешті, треті – поки сумніваються. Вони бояться продешевити, але й не вирішуються надмірно підвищити вартість своїх послуг. Ми бачимо, як поступово ці об'єкти примикають до першої або другої групи", – відзначили в АТОР.

Крім того, як виявилося, деякі об'єкти вже виставляють операторам жорсткі умови – стовідсоткова гарантія і передоплата до Нового року. Все це може привести до втрати конкурентності, а разом з цим – і масового туриста.