Шокуючі фотографії Луганського аеропорту після місяців бомбувань

15 вересня 2014, 14:19
Аеродром перетворився на руїни

<p>Луганський аеропорт повністю зруйнований. Фото: AFP</p>

Реклама

У мережі з'явилися фотографії зруйнованого Луганського аеропорту. В результаті декількох місяців бойових дій аеродром перетворився на руїни, а головний корпус фактично зник з лиця землі.

Прилегла територія аеропорту усипана осколками снарядів і спаленої технікою. Також стоять згорілі вщент автомобілі.

Нагадаємо, українські військові довгий час утримували Луганський аеропорт, але 31 серпня, після того, як бойовики прийшли з підкріпленням, змушені були відступити.

Реклама

Довідка. "Міжнародний аеропорт Луганськ" був відкритий в 1964 році. У ті роки з аеропорту щодня здійснювалося до 100 вильотів майже в 70 міст Радянського Союзу, щодоби перевозилося не менше 1200 пасажирів. Аеродром відправляв і приймав повітряні судна типу ТУ-134, ТУ-154, ІЛ-18, АН-24, ЯК-40.

Фото: airport.lg.ua

Реклама

У 1974 році було прийнято рішення про базування в аеропорту шести повітряних суден АН-24. Кількість обслуговуваних пасажирів в середині 80-х років становили 953 тис. На рік, загальний тоннаж відправлень поштою – 1,1 тис. тонн на рік, по вантажах – 9 тис. тонн на рік. Такі показники дозволили Луганському аеропорту отримати в 1989 році у власну експлуатацію літаки ТУ-154. З 2005 року почалася реконструкція злітно-посадкової смуги і аеровокзального комплексу, що дозволило "Міжнародному аеропорті Луганськ" приймати, крім повітряних суден АН-24, ЯК-40, ТУ-134, ТУ-154, Embraer, Дуглас-9-51, і вантажний літак АН-124 "Руслан". З весни 2006 року почалися регулярні польоти повітряних суден типу Аеробус А-320, ЯК-42, Boeing-737.

Фото: uainfo.org

До захоплення аеропорту терористами на його території малося 20 стоянок повітряних суден, проводилась реконструкція штучної злітно-посадкової смуги 2840 х 45 з метою збільшення несучої здатності (PCN).

 Фото: lg.vgorode.ua

Аеродром мав чинний сертифікат і можливість приймати різні типи повітряних суден. Був обладнаний сучасними світлосигнальної і радіонавігаційної посадковими системами. Проектна потужність пасажиропотоку аеровокзалу розрахована на 400 осіб/год, у добу до 10,0 тис. осіб.

Реконструйований будинок аеровокзалу мав просторий зал очікування, сучасний VIP-зал, кімнати відпочинку екіпажів, кімнату матері і дитини, офісні приміщення. Аеровокзал був обладнаний сучасними інформаційними засобами, а саме табло інформації і звукова система оповіщення, а також просторим міжнародним сектором працюючим на приліт і виліт пасажирів.