Соцмісця для агітації в Харкові: за смітником і поряд з фотографіями котів

3 вересня 2014, 08:10
Агітаційні листівки на зупинках в першій столиці можна розвісити задарма, а оренда білбордів впала на 20%

Безкоштовні дошки. На Полтавському шляху рекламний

З початком парламентської виборчої кампанії , яка стартувала 28 серпня після розпуску Верховної Ради , в першій столиці визначили спецмісця для агітації . У місті виділили 7348 дощок для політичної реклами , які представляють собою білі щити довжиною і шириною в півметра . Як правило , там знаходяться стенди із зазначенням району та контактних телефонів адміністрації в людних місцях: на зупинках громадського транспорту , біля житлових будинків та супермаркетів . Однак розглянути оголошення на деяких дошках вельми проблематично . Так , у дворі будинку №32 , по вул . Полтавській шлях можливих виборців може відлякати урна , яка красується прямо під стендом .

Але безперечна перевага на обличчя – агітувати з таких дощок кандидати в народні обранці зможуть абсолютно безкоштовно . Якщо ж портрети та політпрограми захочуть розвісити на під'їзді або дереві – доведеться заплатити штраф від 340 гривень до 1700 гривень. При цьому комунальників зобов'язали стежити за тим , щоб портрети і гасла кандидатів не рясніли на пам'ятниках архітектури і в місцях , де вони перешкоджають безпеці дорожнього руху.

Реклама

Фото: О. Макаренко

ЦІНА РЕКЛАМИ. Тим кандидатам , які не захочуть бути сусідами з оголошеннями про зникнення домашніх вихованців або продажу гаража , доведеться розщедритися , виклавши кругленьку суму за партійні гасла на придорожніх білбордах . Щоправда , рекламщики зізнаються : цього року ціни куди нижче звичайного , адже нинішню виборчу кампанію від попередніх відрізняє падаючий попит.


Вартість плаката обійдеться кандидатам від 2000 до 4000 грн на місяць залежно від місця розташування носія . " З вересня ми плануємо рекламувати три -чотири партії , які замовили по 10-15 білбордів . Це менше , ніж у минулі роки . Кандидати намагаються економити , торгуються , просять знижки , тому очікування від цієї передвиборчої кампанії у нас невеликі " , – поділився з " Сегодня " менеджер однієї з кампаній з розміщення зовнішньої реклами Михайло .

Реклама

Фото: О. Макаренко

Агенти кажуть: через низький попит ціни на послуги довелося знизити на 20 %. Якщо торік реклама на білборді в середньому обходилася в 3000 грн за місяць , то цього року агентства беруть близько 2500 грн . При цьому менеджери додають: в центрі міста практично не залишилося великих білбордів , мовляв , вулиці зачистили в рамках благоустрою міста . Мегащити залишилися лише в спальних мікрорайонах та на автомагістралях , де ціна за розміщення нижче , ніж загадували за рекламу в центрі. Вулиці міста зарясніють гаслами та передвиборними обіцянками вже на цьому тижні , в агентствах кажуть , що зараз якраз розвішують плакати .



Рекламу краще прямо в руки

Реклама



Фахівці думають , що агітація з білбордів не принесе кандидатам бажаного результату . " Особливого впливу вони вже не роблять . Точно також , як і дошки оголошень , на які дивляться одиниці виборців. Сьогодні люди відчувають " необхідність" отримати в руки щось у вигляді газети. Цей матеріал читається , але ступінь його впливу на виборців теж мала , бо їх уявлення про кандидатів уже сформовано.