Фахівці Метінвесту допомогли відновити ділянку залізниці на кордоні Донецької та Запорізької областей

23 січня 2015, 17:23
Рух потягів на 360-му кілометрі переїзду Комиш-Зоря – Розівка відновлено

Ділянка залізниці відновлена. Фото: blognews.am

Група Метінвест повідомляє про відновлення роботи залізничної ділянки, зруйнованої в результаті підриву на 360-му кілометрі переїзду Комиш-Зоря – Розівка на кордоні Донецької та Запорізької областей. 23 січня рух поїздів по одній гілці даної ділянки відновлено.
 
Залізничне сполучення з Маріуполем відновлювалося силами "Укрзалізниці" за допомогою фахівців маріупольських комбінатів Групи Метінвест – ММК ім. Ілліча та "Азовсталі". Азовстальці оперативно надали техніку для проведення відновлювальних робіт: будівельний кран протягом першої ж доби виклав шість нових плит по обидва боки мосту, а прибулий екскаватор допоміг прибрати вагони, які впали зі шляхів. В даний час "Азовсталь" продовжує підвозити бетон для відновлення другої гілки.
 
Ділянка Пологи – Комиш-Зоря – Волноваха є одним з основних маршрутів по доставці сировини на маріупольські комбінати Групи Метінвест з моменту початку бойових дій на Донбасі. Щодоби цим шляхом поставлялося близько 25 тис. тонн сировини на ММК ім. Ілліча та "Азовсталь". Цей же шлях служив для відвантаження готової продукції з комбінатів. Тільки в одну сторону щодоби через ділянку курсувало в середньому 9-10 поїздів з вантажами Метінвесту.
 
Під час відновлювальних робіт сировину на ММК ім. Ілліча та "Азовсталь" поставлялося з Маріупольського порту, а також через залізничну гілку Доля – Волноваха.
 
Нагадаємо, 20 січня на 360-му кілометрі переїзду Комиш-Зоря – Розівка через підрив зі шляху зійшло 20 вагонів із залізною рудою. Склад з 55 вагонів слідував із Запорізької області на маріупольські комбінати Групи Метінвест. Правоохоронні органи кваліфікували подію як диверсію.