Транспортний колапс у Харкові: зношені трамваї масово сходять з рейок

27 листопада 2015, 12:17
У місті триває капремонт шляхів, а водіям видають листи з небезпечними зонами

Трамвайний дрифт на Москалівці: вагон 27-го маршруту з'їхав з рейок і перегородив вулицю Гольдберговську. Фото: vk.com

У Харкові загострилася епідемія трамвайного дріфту. Так, у середу ввечері на Москалівці вагон 27-го маршруту з'їхав з рейок і перегородив вулицю Гольдберговскіе (раніше – вул. 1-ї Кінної Армії). І за останній тиждень це вже четверта ДТП за участю трамваїв. Приміром, в понеділок на перехресті вулиці Героїв Праці та проспекту Тракторобудівників трамвай розвернуло так, що одна його половина поїхала по 27-му маршруту, а друга – по 23-му.

Ніна Карасьова – водій трамвая з 26-річним стажем, але нещодавно пішла з цієї роботи, адже їздити стало не просто складно, а страшно. "Майже у всіх вагонах жахливі гальма. Коли вагон був набитий людьми, серце йшло в п'яти", – згадує Ніна. При цьому, за її словами, багато водіїв часто ризикують і порушують швидкісний режим, через що і відбувається більшість сходів з шляхів.

Реклама

"Деякі недобросовісні водії замість того, щоб дотримуватися графіка руху і вчасно відправлятися з кінцевих, подовгу стоять на зупинках, збираючи пасажирів, а потім стрімголов наганяють час", – каже наша співрозмовниця, запевняючи, що через це швидше зношується як рухомий склад, так і трамвайні колії.

Але дотримання графіка не завжди залежить від водіїв, запевняють кондуктори трамваїв. За словами одного з них, є кілька факторів, які просто змушують їх перевищувати швидкість.

"По-перше, через регулярних ремонтних робіт на лініях відбуваються збої у графіках руху, адже багатьом водіям доводиться перебудовуватися на інші маршрути, – розповідає кондуктор трамвая №27 Микола (ім'я змінено на прохання співрозмовника). – По-друге, трамваї теж потрапляють в пробки, адже автолюбителі постійно заїжджають на трамвайні колії, перегороджуючи нам шлях".

Реклама

За словами Миколи, незважаючи на ці труднощі, водії трамваїв все одно зобов'язані прибувати на кінцеві станції в належний час. Тому їм і доводиться прискорюватися. Кондуктор запевняє, що і влада, і міськелектротранс намагаються якось вирішити проблему: щоранку перед виїздом на маршрут водії отримують шляховий лист, в якому диспетчер відзначає небезпечні зони.

Також у місті один за іншим проводять капремонти найскладніших ділянок трамвайних доріг. Приміром, через ремонт шляхів до 24 грудня заборонено рух трамваїв по проспекту Тракторобудівників, від вулиці Героїв Праці до Салтівського шосе.

Як запевнив нас заммера Євген Водовозов, особливу увагу трамвайному руху приділять і в наступному році. Масштаби ж ремонтних робіт будуть залежати від бюджету.