Туристичний скандал в Рівному: агентство підозрюють в обмані

4 жовтня 2018, 19:32
Понад десять рівненських родин готуються до суду з туристичним агентством і оператором

Фото: Pixabay.com

У Рівному розслідують туристичний скандал – про обман агентством ще в липні заявили 12 родин: гроші за відпочинок вони заплатили, їх поїздки – скасували, а гроші так і не повернули.

Так, родина Аліни Червоної за поїздку до Туреччини заплатила 50 тисяч гривень. Подорож була скасована за три дні до вильоту, при цьому грошей співробітниця агентства, послугами якої родина користувалася п'ять років, так і не повернула.

Реклама

"Трубки теж від мене не брала. Були проблеми зі здоров'ям, з горлом, як вона пояснила, але на всі мої повідомлення, листування не давала відповіді. Клялася, божилася, що не привласнювала гроші", – розповіла жінка.

У свою чергу, слідчі стверджують, що в обмані використовували найпростішу схему – гроші за поїздку брали, але переліт і номера в готелях не оплачували. Власниці агентства вже оголосили про підозру в шахрайстві. Збитки постраждалих становлять один мільйон 200 тисяч гривень.

"Послуг ця особа не надавала. Куди пішли кошти і що вона з ними зробила – невідомо", – визнав слідчий Рівненського міського управління поліції Андрій Харкевич.

Тим часом, в бесіді з журналістами жінка-власник агентства заявила, що винною себе не вважає.

"Справа повністю сфальсифікована. Якщо юридично підійти до питання, то всі постраждалі повинні б подати в суд на оператора, в інтересах якого я діяла відповідно до договору", – заявила господиня турагентства Флорія Шинкарьова.

Постраждалі зараз готуються до суду не тільки з агентством, але і з туроператором, а юристи радять українцям перед оплатою туру звертати увагу на те, хто приймає на себе відповідальність за ризики, а компенсацію вимагати через суд.".

Реклама

"Крім того, що можна стягнути суму сплачених за путівку коштів, закон про захист прав споживачів, стаття 10, передбачає 3% пені за кожний день прострочки від дня ненадання послуги. Проста математика: путівка тисяча доларів, 10 днів прострочення, то це 30 доларів в день і 300 доларів пені", – зазначив адвокат Станіслав Костюченко.

Незабаром справу передадуть до суду, там і визначаться, хто повертатиме гроші клієнтам.

Раніше, нагадаємо, українці не могли вилетіти з Тунісу через борги туроператора OASIS перед авіакомпанією Bravo Airways .. Фірма два роки не виконувала свої фінансові зобов'язання.

Також ми писали про скандал, який спалахнув, коли українські туристи повинні були вилетіти з Києва до турецького Бодрума, але рейс спочатку перенесли з аеропорту "Київ" до "Борисполя", а потім відкладали час відправлення.

Реклама

До Туреччини туристи прилетіли пізно вночі і, замість заброньованого і сплаченого готелю їх повезли до абсолютно іншого і поселили в готелі з тарганами, брудною білизною і іржавою сантехнікою