У Дніпропетровська з'явився новий логотип

19 листопада 2014, 17:23
Автор емблеми стверджує, що робота не закінчена

Новий логотип. Фото: ОДА

У понеділок радник губернатора Дніпропетровської області Борис Трейгерман презентував новий логотип Дніпропетровської області. В емблемі, крім асоціації з річкою Дніпро у вигляді зигзага в кінці, читаються літери "pro", які, за словами чиновника, означають професіоналізм, прогрес і продуктивність. Нова емблема буде використовуватися в промоматеріалах: на виставках, на сувенірній продукції для інвесторів і туристів, на календарях і візитках. Як каже автор логотипу Юрій Мартиненко, варіант емблеми не остаточний. До слова, колишній логотип області створили в 2012 році. Нагадаємо, що в обласного центру є ще й свій герб, який затвердили в 2002 році.

"Новий логотип однозначно краще, ніж попередній, і в естетичному плані, і в плані наповнення, – вважає краєзнавець і історик Максим Кавун. – Це крок вперед, він відображає розвиток міста, але дещо я би поліпшив. Наприклад, зробити логотип більш яскравим за кольором, можна було пов'язати його з виробництвом ракет". Доречі, озвученої на презентації асоціації з Дніпром і шляхом із варяг у греки історик не помітив. І запропонував зробити так, щоб на логотипі була помітна водна гладь і вали Дніпра. Разом з тим історик вважає, що логотип повинен бути мовцим і лаконічним, щоб його запам'ятовували і впізнавали у всьому світі. Торік Кавун був в комісії з утвердження логотипів, але старий логотип йому не припав до смаку.

Реклама

А ось учасник команди "КВН Дніпро" Юрій Карагодин з приводу нового лого виссказался коротко: "Бажання зробити лого правильне, задумка цікава, а в результаті – провал. Навіщо вставляти "штопор" в центр і робити лого нечитабельним? Є ж буква N – та ж хвиля".

Сума, яка була витрачена на розробку лого, не розголошується, але як розповіли "Сегодня" дизайнери, в докризові часи за таку роботу платили до 100 тис. грн.

Як розповів "Сегодня" 24-річний автор лого Юрій Мартиненко, у першому варіанті проекту був зображений герб у вигляді фортеці, який мав символізувати надійність і захист. "Але цей варіант розрахований на короткий період часу, адже рано чи пізно війна закінчиться, – каже Мартиненко. – А нам потрібен логотип не на рік чи два. Адже якщо так часто міняти емблему області – не буде прив'язки конкретного малюнка до місця".

Реклама

Мартиненко, який також займався розробкою логотипу Петриківки, каже, що був на нараді в ОДА і там запропонував свої послуги. "Попередній логотип області був самодостатній, – говорить Мартиненко. – Завдання нової емблеми – же не бути просто малюнком, а служити продовженням архітектури міста. Наприклад, якщо поставити на Набережній великі літери нового логотипу, впевнений, буде багато фотографій з цього місця. Емблема повинна жити в середовищі". Автор каже, що критика передчасна – робота ще не закінчена. "Користувачі в соцмережах скаржилися на труднощі у прочитанні, – говорить юний дизайнер. – Ми це доопрацюємо: наприклад, відокремимо хвилі від букв". По секрету Юрій зізнався, що хоче створити в місті центр дизайну, де молоді архітектори разом з дизайнерами будуть придумувати цікаві архітектурні проекти, такі ж, як у Європі.

За словами організаторів, за чи проти проекту логотипу можна буде проголосувати на сайті ОДА і в соцмережах. Там же можна залишити свої пропозиції. У понеділок, 24 листопада, буде представлена нова емблема міста.