Втома екіпажу – не варіант: експерт спростував одну з версій катастрофи Ан-26

27 вересня 2020, 03:04
Фахівець нагадав, що тренувальні польоти порівняно короткі

Падіння Ан-26 в Харківській області не могло статися через втому екіпажу, тому цю версію варто відкинути.

Про це сайту "Сьогодні" заявив авіаційний експерт Богдан Долінце.

Реклама

"Я не вважаю, що в даному випадку був цей фактор. Коли переліт далекий і займає близько 12-14 годин, то тоді задіяно, як правило, два екіпажі", – підкреслив він.

Крім того, фахівець нагадав, що зазвичай тренувальні польоти тривають не дуже довго.

"Якщо ж йдеться про політ тривалістю всього кілька годин і польот, який відбувається не кожен день, то про втому екіпажу говорити не доводиться", – резюмував він.

Про остаточні причини аварії Ан-26 можна буде говорити після розшифровки бортових самописців. Попередньо фахівці вважають причиною падіння відмову датчика в двигуні. Про це на місці трагедії повідомив міністр оборони Андрій Таран і припустив, що, швидше за все, літак зачепився крилом за землю. Поки, за дорученням президента, всі навчальні польоти Ан-26 та їх аналогів поставили на "паузу".

"Правоохоронні органи зараз активізують перевірку всіх оборонних контрактів, посилять контроль за розслідуванням усіх злочинів, вчинених у сфері оборонній, які пов'язані із закупівлею військової техніки і з її обслуговуванням", – коментує заступник голови Офісу президента Олег Татаров.