У Черкасах за допомогою кави художниця створює унікальні картини

17 квітня 2018, 14:18
Дівчина з Черкас об'єднала свій талант фізіогноміста і художника

Скріншот

Художниця з Черкас Марина Ткаченко освоїла техніку малюнка за допомогою кави: кілька хвилин вона працює з олівцем, завдаючи ескіз, а потім робить кавову основу. Головний її секрет – малювати потрібно дуже швидко, оскільки сохне вона буквально за лічені секунди.

Ароматом кави насичується вся кімната, і, поки модель вдихає запах американо, художниця зчитує настрій моделі. Той настрій, з яким прийшла натурниця, якщо у неї хороший настрій, відіб'ється і на картині.

Реклама

Малює Марина з п'яти років, але кавою почала користуватись тільки півтора роки тому. Ідею вона знайшла в інтернеті, а потім випробувала техніку на кавовому фестивалі. З тих пір від замовлень у неї немає відбою, оскільки художниці, яка захоплюється фізіогномістікою, вдається надтонко передавати міміку на кожному портреті, причому всього декількома кольорами.

"З самого початку бачу риси характеру людини і намагаюся їх підкреслити, якщо вони позитивні – більш яскраво висловити. Це так само, як на чорно-білій фотографії ми можемо побачити набагато більше характеру, тому що ми не бачимо кольору, наші очі і думки не відволікаються на яскравість. Менше години – і портрет готовий", – пояснила вона.

За словами самої моделі, картина подобається ще й тим, що вона пахне кавою. У колекції Марини вже півсотні кавових портретів. Серед них чимало зірок, і художниця зізналась, що мріє коли-небудь особисто подарувати їм свої картини і влаштувати в місті персональну виставку кавової творчості.

Реклама

Зазначимо, кавою з власним портретом пригощають у Львові. Такий напій отримав назву селфічіно, а виходить він, коли на молочну пінку наносять фотографію клієнта.

Також ми писали раніше про те, що одним з цікавих варіантів для вкладення інвестицій можна назвати кавові стартапи.

"Українці люблять каву і не відмовляють собі в цьому задоволенні навіть під час кризи. Тому запуск нових проектів, особливо в секторі мобільних кав'ярень, може виявитися нині цілком виправданим. Переваги таких стартапів у тому, що вони вимагають невеликих інвестицій (до 10-15 тис. дол.), прості в управлінні і навчанні, а також можуть швидко окупитися – за термін від півроку до півтора років", – пояснив голова Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.

Реклама

Також ми показували, як бізнесмен в Києві перетворив елітну іномарку на кав'ярню - переобладнав BMW Х5 в точку з продажу кави.