У Дніпропетровську обіцяють вивести на маршрут 15 старих тролейбусів з ЄС

26 листопада 2014, 09:05
У місті зараз відзначається нестача громадського транспорту

Купівля вживаного електротранспорту - нормальна практика для багатьох українських міст. Фото: ua.livejournal.com

Дніпропетровський парк електротранспорту скоро зможе поповнитися "новими старими" тролейбусами. 19 листопада генеральний дилер першого виробника українських тролейбусів купив на аукціоні у Вільнюсі 15 транспортних засобів марки "Шкода" 1983-1989 рр. виробництва. Планується, що вони поповнять парк міського транспорту найближчим часом.

У місті зараз відзначається нестача громадського транспорту, і техніка з Литви буде вельми до речі. Як розповіли у департаменті транспорту та зв'язку міськради, в рамках "Програми з розвитку транспортного комплексу Дніпропетровська" з 2012 по 2016 рік планувалося закупити 92 тролейбуса. "Кабінет міністрів підготував постанову, – говорить заступник директора департаменту Володимир Сусленко. – Згідно з нею спільно з одним з держбанків місто могло закуповувати машини, але через події кінця минулого року цього не сталося". Зараз на 17 тролейбусних маршрутах міста працює 90 машин, на 14 трамвайних маршрутах – 160 машин. "За радянських часів в місті щодня працювали 320-340 тролейбусів, – говорить Сусленко. – У той час як зараз – тільки 120". До слова, 90% міських тролейбусів відпрацювали свій ресурс. Правда, куплений транспорт ще потрібно зняти з обліку в Литві, після чого вони відправляться в Україну.

Реклама

"Покупка уживаного електротранспорту – нормальна практика для багатьох українських міст, – пояснюють у фірмі, що здійснила операцію. – Не нові тролейбуси і трамваї з Європи знаходяться в доброму стані і здатні пропрацювати до 50 років. У Європі техніка проходила регулярну модернізацію, за нею був дбайливий догляд і дотримувалися всі ремонтні регламенти".

У компанії, що здійснила покупку тролейбусів, ціну за одиницю б/в транспорту не розголошують, але фахівці відзначають, що один новий односекційний тролейбус коштує як двадцять таких, що були у вжитку.

Городяни спокійно ставляться до того, що будуть їздити в старих тролейбусах. "Якщо тролейбус уживаний, то це не означає, що він поганий, – говорить житель житломасиву Перемога Юрій Кузнєцов. – Ми, наприклад, їздимо на роботу і з роботи теж в бевешному автобусі – так там все продумано: місця для стоячих і вентиляція".

Реклама

Поки інформацію про те, що в місті скоро з'являться вільнюські тролейбуси, в міськраді не коментують. Але відзначають: якщо приватна фірма і закупила транспорт, то, можливо, для того, щоб брати участь у тендері на перевезення. "Поки цих тролейбусів в місті немає, – пояснили в міськраді. – Приватна фірма, яка купила тролейбуси, з нами на зв'язок не виходила".