У Дніпропетровській області влада заборонила користуватися дорогою обласного значення

21 березня 2016, 18:09
В обласній службі автодоріг практично нічим допомогти не можуть

У Дніпропетровську влада заборонила користуватися дорогою обласного значення, яка пролягає дамбою Каховського водосховища. Місцеві жителі обурені – тепер вони повинні об'їжджати кілька кілометрів.

Чотири кілометри ям і вибоїн. Дорожнього полотна, кажуть водії, в цьому місці майже не залишилося.

Реклама

"Перевалює потихеньку", – скаржаться водії.

За цю ділянку дороги відповідає Нікопольське управління водного господарства. Його фахівці латають дамбу. Але відремонтувати дорогу, кажуть, не в змозі.

"Покриття асфальтне, яке є на дамбі, розраховане для проїзду технологічного транспорту. Тобто транспорту, який є на ділянці і обслуговує дамбу. А не такого вантажопотоку, який йде зараз", – сказав Олександр Веселий, в.о. начальника ділянки Нікопольського водосховища.

Реклама

Тим часом дамба з'єднує Запорізьку та Кіровоградську області і є частиною дороги національного значення. Тут щодня проїжджає до шести тисяч машин. Через великий потік транспорту – насип поступово руйнується.

Щоб зупинити подальше руйнування дамби, в управлінні водного господарства вирішили просто закрити її для проїзду машин. Це стало неприємною несподіванкою для жителів сіл. Грушівка.

В Грушівці тільки і говорять, як дістатися найближчих населених пунктів. Люди скаржаться – їздити таким же бездоріжжям, але в три рази довше.

Реклама

"Паніка у нас йде. Як добиратися до лікарні? Орджонікідзевська лікарня дуже у нас хороша. В обласну лікарню ну як тепер добиратися?" – Запитує Світлана Павленко, мешканка Грушевки.

"Є резервна невелика дорога, на якій ми поставимо шлагбаум, де буде проходити тільки такий транспорт маленький", – сказав Валерій Попельнюк, голова Грушевського об'єднаної територіальної громади.

В обласній службі автодоріг знизують плечима. Все, що можуть – розробити можливі варіанти об'їзду.

"Протяжність цієї ділянки для транзитного транспорту становить орієнтовно 300 км. Для транспорту легкового, пасажирського є більш короткий шлях. Це близько ста кілометрів", – уточнив Іван Лебединський, заступник начальника Служби автомобільних доріг Дніпропетровської області.

У Нікопольському регіональному управлінні водних ресурсів бачать єдиний вихід із ситуації – передати проблемну ділянку на баланс Укравтодору. Тоді на її ремонт можна буде виділити кошти і через кілька місяців привести асфальт в порядок.