У Дніпропетровську ОДА шукають бухгалтерів і радників, але платити будуть всього 1218 грн

13 січня 2015, 12:00
Конкурс є в значній мірі формальним

ОДА Дніпропетровська. Фото: dnpr.com.ua

Дніпропетровська обласна адміністрація вивісила на своєму сайті рекордний список вакансій: потрібно 170 фахівців.

Шукають як і співробітників вузького профілю, так і бухгалтерів, очільників департаментів, радників. Звичайно ж, спробувати себе на посаді чиновників відразу вирішили багато дніпропетровців.

Реклама

На міських форумах та в соцмережі йде активне обговорення того, як же потрапити на роботу в обладміністрацію і про те, чи може претендувати на ці посади простий смертний.

"Сегодня" з'ясовувала, звідки скільки вакантних місць і яку зарплату нині пропонують держслужбовцям. "Насправді вакансій, на які буде проводиться конкурс не багато, багато хто буде заміщений за необхідності з кадрового резерву, – розповідає заступник начальника управління персоналом ОДА Олена Гуринова. – За законом про державну службу, ми повинні щороку публікувати список вакансій, але заміщатися вони можуть не тільки через конкурс, а й існуючим співробітниками і через кадровий резерв".

Про кількість конкурсних вакансій в ОДА не говорять, але зауважують, що їх буде небагато. Так, і черга з бажаючих потрапити простим фахівцем на держслужбу не варто – співробітникам пропонується мінімальна заробітна плата в 1218 грн. Тим не менш, є й ті, хто вже був учасником конкурсного відбору та склав свою думку про події. "На мій погляд, це більше формальність, ніж реальний конкурс, покликаний знайти кваліфікованого кризового менеджера в даній галузі, – вважає Євген Власов, який претендував на посаду Директора Департаменту екології та природних ресурсів. – Законодавство України встановлює критерії щодо підбору управлінців такого рівня, а також участь експертів у складі конкурсної комісії".

Реклама

Власов каже, що практика показує інші результати. "Вони проявилися в призначенні людей, які не мають кворуму довіри з боку громадськості і не проходять фільтри люстрації. У той же час, проведені раніше "зачистки" еліти складу цього органу призвели до кадрового голоду і загального зниження ефективності роботи. Тому необхідна повна реструктуризація та "омолодження" департаменту як на рівні керівництва, так і на рівні працівників відділів. Ресурс для цього є: студенти-випускники профільних спеціальностей, екологи підприємств і всі ті, хто пройшов перепідготовку і навчання. Справа за малим: тверде рішення органів влади на місцях втілити ці зміни в життя", – вважає він.

До слова, на сайті ОДА є і оголошення про те, що з претендентами, які подали документи конкурсної комісії, вже 15 січня буде проведено співбесіду. У відділі управління персоналом пояснюють, що це буде співбесіда із зарахування до кадрового резерву і розраховувати на те, що після нього відразу влаштуєшся на роботу, не варто. "Якщо людина пройде співбесіду, його кандидатура буде внесена до кадрового резерву. Коли прийде необхідність, голова ОДА повинен буде відправити заявку президенту про призначення цієї людини, і тільки в такому випадку можна потрапити на держслужбу", – кажуть у відділі управління персоналом.

У Дніпропетровському кадровому агентстві сьогодні прокоментували, що нічого особливого в таких діях обладміністрації нема, це стандартний прийом для кадрового омолодження структури. "Формально вони зобов'язані заявити про свої вакансії, – говорить менеджер по роботі з клієнтами Анжеліка Колиба. – А де і як вони будуть шукати людей – це вже інше питання. Можливо, когось переведуть на іншу посаду, або співробітник ОДА поєднає дві посади одночасно. Але для цього повинна бути відкрита відповідна вакансія".