У Харкові – транспортний колапс через масштабний ремонт

8 червня 2017, 07:40
"Сегодня" з'ясувала, де в Харкові незабаром можна буде проїхати без тряски і як харків'яни переживають тимчасові незручності

<p>Клочківська. На ділянці застосовують відразу кілька сучасних технологій для зручності водіїв. Фото: Типичный Харьков</p>

Реклама

У Харкові всерйоз взялися за капітальний ремонт проїжджих частин – масштабні роботи ведуть відразу в декількох точках міста з жвавим рухом транспорту. Разом з тим харків'яни обурюються, мовляв, через розриті ділянки доводиться багато часу проводити в заторах. "Сегодня" з'ясувала, де в Харкові незабаром можна буде проїхати без тряски і як харків'яни переживають тимчасові незручності.

ПРОБЛЕМНІ ДІЛЯНКИ. Уже другий місяць масштабні роботи тривають на перехресті вулиці Клочківської та Клочківського спуску. Дорожники повністю змінюють тут трамвайні колії і обриси нової проїжджої частини вже поступово вгадуються.

Як розповів директор міськдепартаменту інфраструктури Сергій Дульфан, на цій ділянці застосовують відразу кілька сучасних технологій, які скоро оцінять і водії трамваїв, і автомобілісти, і пішоходи. "Нові рейки укладають на одному рівні з проїзною частиною, тому автомобілі не битимуться колесами об шляхи і легко зможуть їх переїжджати. Курсуватиме електротранспорт за новими шляхами безшумно, не заважаючи перехожим і жителям найближчих будинків. Крім того, асфальт завдяки сучасній технології укладання не руйнуватиметься і не вимагати частого ремонту", – говорить Дульфан.

Реклама

Ремонтники взялися за трамвайні переїзди, водії нарікають на затори

Не менш серйозний капремонт зараз проходить на одній з головних вулиць Москалівки – Гольдбергівській. На більшій її частині майже повністю зняли асфальт, проїхати тут можна хіба що впритул до тротуару, але більшість водіїв все ж вважає за краще шукати об'їзні дороги. Трамвайні колії також реконструюють на перетині Клочківської з проспектом Перемоги, а також на проспектах Тракторобудівників та Московському.

Раніше Сергій Дульфан заявляв, що 2017 року нові рейки з'являться на перехресті вулиць Котлова та Євгена Котляра, на вулицях Героїв Праці, Академіка Павлова, Шевченка і Великій Панасівській. "Так звані трамвайні дрифти залежать від стану шляхів. У Харкові обсяги реконструкції значно зросли, і проблемних місць стає все менше. Але вони все ще є на вулицях Плеханівській, Морозова, і ми працюємо над цим. Купили нову будівельну техніку, триває модернізація рухомого складу", – повідомив Сергій Дульфан.

Реклама

Куликівська. На час проведення масштабного капремонту вулицю повністю перекрили для машин. Фото: соцмережі

ГОРОДЯНИ. Харківські водії хоч і чекають нові переїзди, але не в захваті від організації ремонтних робіт. Вони, як і пасажири автобусів, скаржаться, що міська влада взялася за капремонт "нахрапом". "Логістика проведення робіт зовсім не продумана. У країнах, які йдуть в ногу з часом, такі роботи проходять вночі, коли завантаженість аварійних ділянок доріг мінімальна. Починаючи з 16:00 і до 19:00 на вулиці Клочківській утворюється колосальний затор, який ледве рухається, і час в дорозі додому займає замість стандартних 40 хвилин вже 80 хвилин і більше. Через затори доводиться пересідати на метро", – поділився думкою харківський автолюбитель Кирило Ніколаєв.

Водії також нарікають на те, що дорожники мало думають про те, щоб хоч якось полегшити життя автолюбителям. "Хочеться злагодженості в роботі. Якщо знімається смуга асфальту, то слідом повинна відразу ж проходити нова. А у нас же відбувається так: три дні вони його повністю зрізують, а потім тільки починають укладати новий, перекриваючи вулиці, під'їзди до них", – вважає автолюбитель Андрій Гурко.

Водночас автовласники кажуть, що ділянки, на яких зосередилися цього року дорожники, обрані правильно. "Гольдбергівська, Клочківська, Московський проспект – це розвантажувальні ділянки, на яких найбільший потік машин, під'їзди до центру міста, вокзалу, ринку, бізнес-центрів. Там максимальна завантаженість доріг, – каже Андрій Гурко. – Особисто мені хотілося б ще, щоб взялися за вулицю Молочну на відрізку від Московського проспекту до проспекту Гагаріна. Тут теж прокладені старі трамвайні колії, є розбитий асфальт".

ДОРОГИ НА КИЇВ І АХТИРКУ

Активно ремонтують дороги і за межами Харкова. За інформацією обласної служби автодоріг, повним ходом робочі упорядковують трасу Київ – Харків - Довжанський. Зокрема, на ділянці від Чугуєва до повороту на Куп'янськ вже виконали фрезерування на 82,2 тис. кв. м, а на 8,2 кілометра поклали вирівнюючий шар з асфальтобетону. Трудяться дорожники і в місті Ізюм, де відфрезерованих 10,4 кілометра полотна, а на мосту встановили блоки підвищеної огорожі.

Тим часом на автодорозі Харків – Охтирка вже місяць тривають роботи з відновлення шляхопроводу біля села Губарівка Богодухівського району, який не працював понад дев'ять років. Дорожники демонтують старі частини берегових опор і прогонових будов, а також облаштовують під'їзні шляхи до будмайданчика. На об'єкті почали рити котлован під нові опори.