У Харкові у пенсіонерки ледь не забрали техніку, віддану в ремонт

26 березня 2018, 19:20
Жінка побачила оголошення на вулиці і мало не подарувала свій принтер ремонтникам

Скріншот

Пенсіонерка з Харкова довірила свій принтер майстрам з оголошення, яке вона побачила на вулиці і, підписуючи договір, не звернула уваги на пункти, прописані дрібним шрифтом. Журналісти "Сегодня" розбиралися, що робити, коли ви розумієте, що вас намагаються обдурити.

"Напередодні нового року, 18 грудня зламався ось такий же принтер. Перестало затягувати папір. Викликали майстра за цим номером телефону. І він прийшов", – розповіла жінка, додаючи, що чоловік запропонував забрати техніку в офіс для ретельної діагностики.

Харків'янка зізналася, що опис поломки виконано правильно, і з тим "що є тут якісь умови, на це не звернули увагу, і я не звернула уваги".

Реклама

Майстер пообіцяв передзвонити через кілька днів, але з тих пір він пропав, і тоді жінка передзвонила сама і їй порекомендували готувати дві тисячі гривень за діагностику, інакше принтер їй не повернуть. При цьому максимальна сума в паперах – 350 гривень.

Звідки взялася названа ним сума, Вороніни до сих пір не можуть зрозуміти. За їх словами, вони сперечалися з майстром майже три місяці і в кінці кінців вирішили купити новий принтер.

"Підемо, каже чоловік, менше нервів коштуватиме, менше грошей буде виноситься кудись, ходити на принтері друкувати. Ось купили новий ось цей", – зізналася пенсіонерка.

Тим часом, самі ремонтники в присутності клієнтки все заперечують і кажуть, що ніхто не вимагав від неї таких грошей.

Реклама

"Майстер не міг сказати, що сума діагностики дві тисячі гривень. Він формально не може цього робити, розумієте? У нас в договорі вказана сума від мінімальної до максимальної. 12-ий пункт читайте, будь ласка", – запропонував представник ремонтної компанії.

За словами юриста, відмінності в інформації, представленій по телефону і в договорі – не єдиний спосіб обдурити клієнта. Юрист Роман Чумак в договорі знайшов ще один цікавий пункт: через три дні зберігання в майстерні відремонтованого гаджета він переходить у власність ремонтників.

"Ви, віддавши свою улюблену річ, можете залишитися взагалі без неї. І цілком законно, оскільки в договорі передбачено, що якщо ви не забирає вчасно, то річ переходить до організації, яка проводить ремонт, у власність", – підкреслив правознавець.

Також він порадив чітко прописувати в договорі терміни і ціну діагностики. Юрист додав, що йому відомі вже 10 випадків, коли жадібні ремонтники намагалися здерти гроші з клієнтів.

Журналісти з'ясували, що знаходили ремонтників за звичайними оголошеннях, які розвішені по всьому місту. У них йдеться про те, що майстер живе в вашому районі, прийде до вас додому і все відремонтує.

Реклама

Свій принтер Вороніни таки отримали, коли разом з журналістами прийшли за поясненнями до ремонтникам, заплативши заявлений мінімум в 150 гривень.

"Вони брешуть, безсовісно брешуть, а безсилля, що я не можу довести цій брехні. Але велике спасибі, що допомогли повернути техніку назад. Я рада і вам дуже вдячна", – розповіла пенсіонерка Олена Вороніна.

Нагадаємо, раніше в Харкові розпочався суд над чоловіком, якого прокуратура звинувачує в обкраданні клієнтів банку: він потайки встановив біля банкомату камеру, щоб підглядати пін-коди, і змайстрував пристрій для зчитування платіжних карт. Потім підробляв кредитки і знімав з рахунків гроші.

А в столиці правоохоронці затримали на гарячому 25-річного киянина, який намагався збути в пункті обміну валют 11 тисяч підроблених доларів США.