14 складів столичного метро простоюють через критичну нестачу коштів

13 січня 2015, 17:05
27 ескалаторів в столичному метро відпрацювали більше 50 років

Брак коштів для закупівлі запчастин привела до простою 14 складів Київського метрополітену / Фото: Олександр Яремчук

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" в умовах скрутного економічного становища змушене економити на закупівлі запчастин і проведенні ремонтів в необхідному обсязі, повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації з посиланням на начальника метрополітену Віктора Брагінського.

"Через багаторічного невідповідності тарифу економічно обґрунтованого рівня та хронічної недокомпенсації за пільгові перевезення, минулий рік ми закінчили зі збитком понад півмільярда гривень. При таких показниках, поки дотримуватися відповідної безпеки перевезень для нас – надзавдання", – сказав він.

Реклама

КМДА нагадує, що вчора, 12 січня через скрутне економічного становища КП "Київпастранс" закрило ряд маршрутів на наземному транспорті столиці, також зменшило кількість автобусів, тролейбусів і трамваїв на 177 одиниць.

"Ми розуміємо такі радикальні кроки наших колег, бо маємо не найкращу ситуацію. Через критичну нестачу коштів на закріплення грунтів і заміну рейок на деяких ділянках вже обмежена швидкість руху поїздів до 40 км/год і пасажири це відчувають. Всіма силами ми намагаємося не допустити погіршення ситуації, проте без необхідних деталей простоюють 14 потягів, які могли перевозити киян", – підкреслив Брагінський.

КМДА нагадує також, що 27 ескалаторів в столичному метро відпрацювали більше 50 років. Зокрема, мова йде про обладнання на станціях "Арсенальна", "Хрещатик", "Університет", "Вокзальна", "Політехнічний інститут" та "Шулявська". Потребує ремонту колійне господарство, тунельні споруди та будівлі, а також значна частина електрообладнання та силових кабельних ліній метрополітену.

Реклама

Неможливість виконання необхідних заходів призвело до вимушеного збільшення інтервалів руху поїздів на лініях.

"Для Київського метрополітену завжди пріоритетним питанням є безпечне перевезення пасажирів, а також соціальні гарантії для 7,5-тисячного колективу. Зберегти баланс в обох напрямках без підвищення тарифу сьогодні майже неможливо", – підсумував начальник метрополітену.